--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γυριστρούλας συνέχεια..

By | Πέμπτη, Απριλίου 07, 2011 Leave a Comment
Για την χτεσινή μου βόλτα στην Ταξιαρχών δεν θα πω πολλά , ήμουν αρκετά βιαστική και δεν μπόρεσα να ''χαζολογήσω'' ώστε να έχω εμπεριστατωμένη άποψη... Εκεί όμως που στάθηκα , και που πάντα βρίσκω χρόνο να στέκομαι είναι η βιτρίνα του Kalista ... είμαι ''shoeaddict'' τι να κάνουμε; Και για μια ακόμα φορά λάτρεψα τα χρώματα και τα σχέδια των παπουτσιών!! Αυτή τη φορά όμως απαθανάτισα την στιγμή και σας την παραθέτω...

γόβα χρώματος τσιχλοφουσκί  φωσφοριζέ!


Παρεπιμπτόντως ,στην συγκεκριμένη φωτογραφία , εκτός από το φωσφοριζέ  peeptoe, θα ήθελα και την τσάντα , καθώς και το φουλάρι... ζητάω πολλά Άγιε μου ''Πασχάλη'';(κάποιο δωροάγιο πρέπει να βρούμε και για το Πάσχα!)
 Μετά από την ''στάση Kalista" θαμπώθηκα και δεν είδα τίποτα άλλο, πήγα για χάντρες στο ''Χάντρες", έκανα τις δουλειές μου, ήπια ένα καφέ και γύρισα....

Αλλά θα ξαναβγώ......
(και αυτό είναι δέσμευση!!)


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: