--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

*Το καθετί μπορεί να γίνει δημιουργικό*

By | Τετάρτη, Απριλίου 20, 2011 Leave a Comment
Έλαβα σήμερα ένα e-mail  από έναν φίλο τον Σωτήρη που μου σχολίασε την χτεσινή μου ανάρτηση για την γκρίνια των γιορτών. Μεταξύ άλλων ,με ''μάλωσε'' που γκρίνιαξα κι εγώ λίγο στο τέλος....Έχει δίκιο.. Γκρίνιαξα! και δεν έπρεπε.. Γιατί, όπως λέει και ο Όσσο στο βιβλίο ''Σφυροκόπημα στο βράχο''....''Αυτή είναι η δική μου κατανόηση: μπορεί να χρησιμοποιηθεί το καθετί.Το καθετί μπορεί να γίνει δημιουργικό''
Να μην το ''παίζω'' έξυπνη, εγώ αυτό το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει, ο Σωτήρης μου την είπε αυτή την φράση στο mail του. Κι εγώ σας την μεταφέρω, επειδή μου άρεσε, και επειδή με αυτόν τον τρόπο ευχαριστώ τον φίλο Σωτήρη που με επανέφερε στην τάξη με το σχόλιο του!

Μου αρέσει πολύ αυτή η ζωντανή επικοινωνία.. Κι αν αυτό δεν είναι δημιουργικό, τότε τι είναι...

Ευχαριστώ Σωτήρη!

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: