--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

2η Μαίου!..

By | Δευτέρα, Μαΐου 02, 2011 2 comments
Γιατί να γιορτάζουμε μόνο την 1η Μαίου και να μην γιορτάζουμε όλες τις μέρες του Μαίου; ..
Κατά την γνώμη μου ο Μάιος είναι ο πιο όμορφος μήνας.. το αποκορύφωμα της Άνοιξης,και ο προάγγελος του καλοκαιριού...
Βέβαια σήμερα, δεν ήθελα να μιλήσω για την Άνοιξη ούτε για τους μήνες....

Σήμερα έχουν επέτειο γάμου , δυο πολύ καλοί μου φίλοι!.. Κλείνουν 2 χρόνια κοινού βίου και δείχνουν (και είναι) πολύ αγαπημένοι! Τους εύχομαι τα καλύτερα γιατί το αξίζουν πραγματικά και γιατί έχουν μια πραγματική αγάπη μεταξύ τους και αυτό φαίνεται.. Μαζί στην δουλειά(από επιλογή) , μαζί παντού, αχώριστοι, χωρίς όμως ο ένας να καταπατά τα δικαιώματα του άλλου... Τους χαίρομαι ! Μέσα στο σπίτι τους και στην σχέση τους δεν είμαι, μπορώ όμως να μιλήσω για το συναίσθημα που αντανακλούν και αυτό είναι γαλήνη! Υπέροχο συναίσθημα!
 Νίκο και Άννα σας εύχομαι να ζήσετε και να είσαστε πάντα τόσο αγαπημένοι και δεμένοι!

Σήμερα όμως κλείνει και το blog-άκι μου δύο μήνες λειτουργίας και είμαι πολύ χαρούμενη και γιαυτό!
Ευχαριστώ όσους έγιναν αναγνώστες μου ,δηλαδή την Bola,την Μοντέρνα Σταχτοπούτα,την Mara Papado,την Misirlou,τη Rena, την Georgia,την Eleni,το Mirmigi, τα ektakia,τον Giorgos Ridakis..κ.α  ευχαριστώ και όσους δεν έγιναν αλλά μπαίνουν πότε πότε και ρίχνουν μια ματιά... δηλαδή την Ελένη Τ, τον Σωτήρη, την Ρούλα, τον Νίκο Δ,τον Γιώργο Α, την Μαρία Γ., την Τζούλια, το Μαράκι,τον Νίκο Α,τον Σπύρο, τον Δημήτρη, την Δανάη, τον Παναγιώτη Μ, τον Παναγιώτη Μ,τον Ερρίκο, την Βιολέτα,την Βίβιαν, την Αγγελική, τον Λευτέρη, την Μαρία Μπ.,τον Μάνο Γ, την Άννα Φ, την Άννα Σ, την Δήμητρα, την Ελένη Μ, την Έφη, τον Πάνο Β,την Κάτια,την Σοφία, την Αθηνά... και άλλους που σίγουρα μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή (και ζητώ συγνώμη).
Τέλος να πω ένα ευχαριστώ σε έναν ξεχωριστό άνθρωπο , που όντας ο ίδιος τόσο ξεχωριστός, κάνει και όσους συναναστρέφεται καλύτερους, απλά και μόνο με την ζεστασιά του! Νικόλα , σαν πρώτος αναγνώστης αυτού του blog (και υποστηρικτής) σου αξίζει αυτό το''ευχαριστώ''!

Να είμαστε όλοι καλά!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Το "ευχαριστώ" το αξίζεις εσύ Βασούλα από όλους εμάς που μας γεμίζεις αισιοδοξία και χαμόγελα και μας κάνεις καλύτερα άτομα! Για αυτό το λόγο λοιπόν ειδικά εγώ αλλά είμαι σίγουρος πως και πολλά άλλα άτομα σε ευχαριστούμε που είσαι στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ ....ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ Κ.Τ.Λ.

    bola koutsobola

    ΑπάντησηΔιαγραφή