--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Βροχούλα;;;

By | Πέμπτη, Μαΐου 19, 2011 Leave a Comment
Αυτό το κακό κάρμα με τον καιρό το είχα από μικρή. Όταν αγόραζα παλτό την επόμενη μέρα είχε καλοκαιρία και όταν αγόραζα καλοκαιρινά ρούχα την άλλη μέρα είχε βροχή.. Εχτές βγήκα στην Ταξιαρχών και αγόρασα το πρώτο μου μαγιό για φέτος, από τα Calzedonia! Ένα καταπληκτικό μαύρο περίπου ολόσωμο, με περίεργο κόψιμο που μου άρεσε πολύ. Και λέω το πρώτο , γιατί σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλα , αφού είμαι φαν των μαγιό και κάθε χρόνο παίρνω δυο τρία.. σχεδόν όλα από το Calzedonia επειδή μου αρέσουν πολύ τα σχέδια που βγάζει.. Όταν αγόρασα το μαγιό ήμουν σίγουρη πως σήμερα θα βρέξει , έτσι γίνεται πάντα...είναι το ''κάρμα'' που λέγαμε! 
Δεν πειράζει όμως , κοντά είναι το καλοκαιράκι και προμηνύεται μακρύ και καυτό.....
Σηκώστε λοιπόν τα πανιά του μυαλού και ταξιδέψτε με την φαντασία σας σε ένα νησί.....κι ας βρέχει έξω!


Έτσι από αντίδραση! γιατί το καλοκαίρι είναι εδώ, και μια ανοιξιάτικη βροχούλα δεν θα φέρει τον χειμώνα... 
αν δεν τον κουβαλάμε μέσα μας!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: