--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Papagallino!!

By | Τρίτη, Μαΐου 17, 2011 Leave a Comment
Καινούριο ζαχαροπλαστείο ανοίγει στην πόλη μας , και μάλιστα όχι τυχαίο ζαχαροπλαστείο αλλά....Papagallino !!!
Εγώ να σας πω την αμαρτία μου από γλυκά έχω πλήρη μεσάνυχτα γιατί δεν τα πολυτρώω,παρά μόνο σε καταστάσεις έκτακτης υπογλυκαιμίας, αλλά σαν κοινωνικό ον αγοράζω γλυκά όταν πηγαίνω μια επίσκεψη ή όταν έχω μια γιορτή στο σπίτι, και φυσικά επιλέγω να είναι κάτι ποιοτικό!
Έχω ακούσει από φίλους μου, που έχουν εντρυφήσει στα ζαχαροπλαστεία, ότι τα Papagallino έχουν καταπληκτικά γλυκά και εξαιρετική ποιότητα. Μια δοκιμή θα μας πείσει και τους υπόλοιπους.  Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω την τούρτα Lacta πάντως!

Το κατάστημα ετοιμάζεται πυρετωδώς και θα ανοίξει πολύ σύντομα.. Θα το βρείτε Δημητρακοπούλου και Γρ.Λαμπράκη γωνία, εκεί που βρισκόταν παλιά το Καστέλο!!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: