--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Αποκαλύπτω...

By | Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2011 2 comments
 Καλημέρα κόσμε! Καλημέρα bloggers! Καλημέρα Κορυδαλλέ! Καλημέρα σε όλους τέλος πάντων...
Όταν ξεκίνησα αυτό το blog, το ξεκίνησα για πλάκα , όπως ξεκινούν όλα τα blogs εξάλλου.. Και φυσικά με ανωνυμία, επίσης όπως όλα (τα περισσότερα) blogs..  Πέρασε ο καιρός και το ''love korydallos'' αγαπήθηκε.. Από μένα κατά πρώτο λόγο αλλά και από φίλους...  Περάσαμε οκτώ μήνες μαζί, και καθώς αναλογιζόμουν προχτές αυτούς τους μήνες με τα καλά τους και τα άσχημα τους, με όλα όσα έχουμε πει μαζί, δεν βρήκα ούτε έναν λόγο για να μην υπογράφω τα λεγόμενα μου! Δεν έχει νόημα -για μένα- να λέω κάτι δημόσια αν δεν μπορώ να το υπογράψω! Κι ούτε αισθάνομαι πως κάτι από όσα έχω πει δεν μπορεί να υπογραφεί.. Γιατί όχι λοιπόν; ..."Πιστεύω στην ανωνυμία των blogs" μου είχε πει ένας φίλος, επίσης blogger! Ναι κι εγώ πιστεύω σε αυτή αν υπάρχει ανάγκη, αν χρειάζεσαι την ανωνυμία για να πεις κάποια πράγματα... Μόνο που εγώ νομίζω πως δεν τη χρειάζομαι πια....

Είμαι η Βάσια Ακαρέπη ... και είμαι καλά!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό κουράγιο, Βάσια.
    Ένα μεγάλο μπράβο για την απόφασή σου να βγεις δημοσία, συνέχισε να γράφεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ Μάνο, εννοείτε πως θα συνεχίσω!!! καλή μέρα και καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή