--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γυριστρούλα με τα λούσα!

By | Πέμπτη, Δεκεμβρίου 08, 2011 Leave a Comment
Σήμερα ήταν μια από αυτές τις μέρες που ήθελα να βολτάρω στην αγαπημένη μου οδό!! Την Ταξιαρχών! Η αλήθεια είναι ότι είχα να πληρώσω και τη δόση στον Κοτσόβολο οπότε είπα να το συνδυάσω.. Έτσι λοιπόν, φόρεσα το καπέλο μου, πήρα την ομπρέλα μου και ξεκίνησα το περπάτημα! Το πώς μου αρέσει να χαζεύω στα μαγαζιά δεν λέγεται! Άσχετο αν θα ψωνίσω κάτι και μόνο το να κοιτάζω τις βιτρίνες και να ανακατεύομαι με κόσμο με αναζωογονεί! Πόσο μάλλον όταν κάνω και αγορές, ας είναι και κάτι μικρό, όπως ένα μολύβι ματιών! Μπήκα στο κατάστημα καλλυντικών Πατίστας  και η ατμόσφαιρα με έβαλε αμέσως στο κλίμα των γιορτών. Χρώματα, αρώματα, γελαστές κοπέλες και κεφάτη μουσική! Τέλεια! Πήρα ένα μαύρο μολύβι ματιών πολύ σταθερό, ένα λιπ γκλός κόκκινο, και κάτι άλλα ψιλολόγια που χρειαζόμουν και έφυγα με ανεβασμένη διάθεση! Θα ξανακάνω επιδρομή αργότερα , καθώς θα πλησιάζουν τα Χριστούγεννα για "γκλιτεροειδή"! Προς το παρόν πήρα τα απαραίτητα. Αμέσως μετά μου τράβηξε την προσοχή η βιτρίνα του Yamamay με τα εσώρουχα! ... Γιορτές έρχονται, και η βιτρίνα γεμάτη κόκκινα , και μαύρα εσώρουχα με τραβούσε να μπω μέσα όπως τραβάει το φως τις πεταλουδίτσες! .... τι να έκανα;;  Υπέπεσα στο αμάρτημα της αγοράς του εσωρούχου της πρωτοχρονιάς που ως είθισται πρέπει να είναι ξεχωριστό! Δεν θα σας πω τί πήρα, γιατί εδώ είμαστε σοβαρό blog αλλά θα πω μόνο πως το πιπεράτο περιεχόμενο της κόκκινης χάρτινης συσκευασίας όταν βγήκα από το μαγαζί με έκανε να χαμογελώ!! Σε αυτό βοήθησε βέβαια και η καλή διάθεση των κοριτσιών στο μαγαζί που παρά την παραλαβή (δουλειά εξαιρετικά δύσκολη για τις πωλήτριες, έχω κάνει και ξέρω!) ήταν εξυπηρετικότατες! ...
Ύστερα από τα ψώνια μου αλλά και τη βροχή που έφαγα, χρειαζόμουν μια ζεστή σοκολάτα , και κατέληξα να την απολαμβάνω στη "Χουζουρλού" ... Όμορφη μέρα για μια "λουσού γυριστρούλα" !!
Όμορφη και γλυκιά!..


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: