--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Και εγκαίνια το Libre!

By | Πέμπτη, Δεκεμβρίου 08, 2011 Leave a Comment
  Το καινούριο κατάστημα με είδη δώρων "LIbre" (Ταξιαρχών 40), σήμερα το απόγευμα έκανε εγκαίνια! .. Δεν γινόταν να μην πάω! Πρώτον γιατί μου αρέσουν τα καινούρια ξεκινήματα, δεύτερον γιατί μου αρέσει το συγκεκριμένο μαγαζί για την αισθητική του αλλά και για τα υπέροχα αντικείμενα που έχει και τρίτον γιατί ήθελα να πάρω ένα δώρο για την νονά μου που γιορτάζει την Δευτέρα. Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί είναι ένα!  Είναι πολύ δύσκολο να διαλέξεις δώρο για κάποιον, έχει τόσο μεγάλη ποικιλία από πανέμορφα αντικείμενα που πραγματικά "χαζεύεις"! Μετά από πολλή ώρα κατάφερα να διαλέξω ένα ζευγάρι χειροποίητα σκουλαρίκια που θα ταίριαζαν στη νονά μου , παρόλο που δυσκολεύτηκα πολύ μέσα σε τόσα όμορφα κοσμήματα! Δεν πειράζει όμως... Χαλάλι στα παιδιά η ..''ταλαιπωρία" μου , έχουν κάνει τόσο εξαιρετική δουλειά στο συγκεκριμένο χώρο που αξίζει να σταθείς λίγο παραπάνω! Η ομορφιά της τέχνης όταν συναντά την τέχνη της όμορφης διακόσμησης , το αποτέλεσμα είναι μαγικό! Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους...











Καλές δουλειές!!!!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: