--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Δεύτερη ευκαιρία...

By | Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2012 Leave a Comment
Καλημέρα φίλοι μου!

Πέρασαν οι γιορτές, καλά φάγαμε ,καλά ήπιαμε, καλά γλεντήσαμε (εντάξει, μπορεί όχι όπως άλλες χρονιές, αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες, κρίση έχουμε), και επιστρέφουμε στις αγαπημένες μας (ή όχι τόσο αγαπημένες) συνήθειες! Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα μου πήρε τρεις τέσσερις μέρες, να συνέλθω από τα ξενύχτια και τα φαγοπότια της Πρωτοχρονιάς, και αυτές τις μέρες δεν ήθελα να κάνω τίποτα! Έτσι εξηγείται και η αποχή μου από αναρτήσεις αυτή την εβδομάδα... Συγχωρήστε με! Σήμερα όμως νιώθω πιο ανάλαφρη, πιο ευδιάθετη και έτοιμη να επιστρέψω σε αγαπημένες μου ασχολίες! Και , γιατί όχι, και στην ρουτίνα της καθημερινότητας, κι αυτή χρειάζεται καμιά φορά! Έτσι, για να μην χάνουμε  τη σειρά μας.
 Πριν απ'όλα, όμως , έφτιαξα την απαραίτητη "λίστα στόχων για το 2012".. Ε, πώς; Καινούρια χρονιά, και οι στόχοι μας επαναπροσδιορίζονται, είναι ένας τρόπος για να δημιουργούμε το μέλλον μας κι αυτός, τι στο καλό αγοράζουμε καινούριες ατζέντες αν δεν γράφουμε κάτι μέσα, και αν δεν βάζουμε στόχο να το πραγματοποιήσουμε;. Και μια που είπα "καινούριες ατζέντες", θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια μικρή ιστοριούλα.
       Κάθε χρόνο αγοράζω καινούριο ημερολόγιο και συνήθως έχει κάποιο θέμα!  "Ημερολόγιο Ευτυχίας" , "Ημερολόγιο για γυναίκες που γοητεύουν" κι άλλα τέτοια όμορφα ημερολόγια έχουν περάσει από τα χέρια μου τα τελευταία χρόνια. Και το κάθε ένα από αυτά μου θυμίζει την συγκεκριμένη χρονιά που τυγχάνει να ταιριάζει με τον τίτλο του ημερολογίου, έτσι κι  αλλιώς όταν επιλέγουμε κάτι τέτοιο, εκφράζουμε υποσυνείδητα και έναν  στόχο μας ή επιθυμία για την χρονιά που έρχεται! Φέτος λοιπόν βγήκα στην αναζήτηση του τέλειου ημερολογίου μου γι'αυτήν την χρονιά που προμηνύεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα απ'όλες τις απόψεις! ...Ε, λοιπόν , δεν μου άρεσε τίποτα, ούτε από αισθητική άποψη αλλά ούτε από άποψη θεμάτων! Γύρισα λοιπόν σπίτι με ένα γλυκούλικο ημερολογιάκι με γατάκια και σκυλάκια, πολύ όμορφο μεν αλλά όχι αυτό που ήθελα (για την ακρίβεια το αγόρασα επειδή ήμουν πολλή ώρα στην Βιβλιοχαρτεμπορική και δεν ήθελα να φύγω χωρίς να πάρω κάτι).. Κοίταξα τότε το περσινό μου ημερολόγιο, ένα εκπληκτικό ημερολόγιο μεγάλου μεγέθους γεμάτο νεράιδες των λουλουδιών από το χέρι της Cicely Mary Barker (γνωστή νεραιδοζωγράφος) , και σχεδόν βούρκωσα! Πρώτον γιατί δεν βρήκα κάτι τόσο όμορφο και φέτος και δεύτερον γιατί ένα τόσο όμορφο ημερολόγιο έμεινε άγραφο σχεδόν όλο το 2011! Και τώρα που το 2011 έφυγε θα πρέπει να καταχωνιαστεί , έτσι άγραφο στην βιβλιοθήκη μου! Τι κρίμα! Γιατί να μην έχει μια δεύτερη ευκαιρία;


    Τότε λοιπόν σκέφτηκα, πώς θα μπορούσα να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και φέτος αν του άλλαζα τις ημερομηνίες! Έπιασα λοιπόν το διορθωτικό, έσβησα όλους τους αριθμούς δίπλα από τις μέρες και συμπλήρωσα με μαύρο στυλό τις σωστές-φετινές- ημερομηνίες, (εννοείτε πως συμπλήρωσα και την 29 Φεβρουαρίου) και όπου έγραφε 2011, το έκανα 2012! Τρέλα έτσι; Σίγουρα! Όμως να σας πω κάτι; Το διασκέδασα πολύ, πέρασε όλος ο χρόνος μπροστά από τα μάτια μου και μάλιστα αισθάνθηκα πως τον ορίζω εγώ , με το χέρι μου! Θαρρώ πως έχει και κάποια συμβολική αξία, όλο αυτό! Ναι , ξέρω πως μπορούσα να πάρω ένα καινούριο ημερολόγιο , αλλά εγώ αυτό ήθελα! Και τελικά είναι ωραίο να κάνεις αυτό που θέλεις κόντρα σε τετριμένες πάγιες αντιλήψεις! Δική μας δεν είναι η ζωή; Δικός μας και ο χρόνος που μπήκε και θα τον γράψουμε σε όποια ατζέντα εμείς θέλουμε... Έτσι, γιατί έτσι μας αρέσει! Κι ύστερα , θα τον γεμίσουμε , σχέδια, φιλοδοξίες και στόχους! Τι σημασία έχει αν δεν τους πραγματοποιήσουμε όλους; Σημασία έχει που ονειρευτήκαμε! Και που δεν έμεινε άγραφη η ατζέντα μας! Γιατί όσο όμορφο κι αν είναι ένα ημερολόγιο , αν μείνει άγραφο , είναι ένα άψυχο αντικείμενο!
Και τίποτα ''άψυχο" δεν πρέπει να επιτρέπουμε να αγγίζει την ψυχή μας!

Καλή, δημιουργική και γεμάτη χρονιά να έχουμε!

Στόχος για το 2012:  Να δώσουμε στον εαυτό μας μια δεύτερη ευκαιρία κι όσα δεν πραγματοποιήσαμε το 2011 να τα πραγματοποιήσουμε φέτος!

Και να αγαπάμε! Πολύ... Τους πάντες... και τα πάντα!!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: