--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Καθαρή Τρίτη.

By | Τρίτη, Φεβρουαρίου 28, 2012 Leave a Comment
Πέρασαν και οι απόκριες, πέρασε και η Καθαρά Δευτέρα!
Αλήθεια, περάσατε όμορφα το τριήμερο; "Πετάξατε" χαρταετό; Ο καιρός δεν βοήθησε χτες και οι χαρταετοί δεν σηκώθηκαν.
Πολλά τα έθιμα που σχετίζονται με το ''πέταγμα" του χαρταετού αλλά εγώ θέλω να κρατήσω αυτό των ανατολικών λαών , που έγραφαν ευχές κι επιθυμίες πάνω του και τον έστελναν στον ουρανό. Κι ας μην έχω χαρταετό, έχω την φαντασία μου να πετάει στα σύννεφα! Εκεί θα γράψω τις ευχές μου.... Κι ας είναι καλοτάξιδες!!!!

Καλημέρα σας , να έχετε μια όμορφη εβδομάδα (αν και κρύα)




Και μην ξεχνάτε δυο μέρες έμειναν για την κλήρωση!!!! Μπείτε εδώ http://lovekorydallos.blogspot.com/2012/02/blog-post_10.html   και αφήστε το σχόλιο σας... ένα υπέροχο μπλουζάκι σε χρώμα της αρεσκείας σας θα κληρωθεί στις 2 Μαρτίου...
Να βλέπω συμμετοχές! 

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: