--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Stay cool...

By | Δευτέρα, Απριλίου 30, 2012 Leave a Comment
Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε...

Ο καιρός σήμερα θα είναι ζεστός , το θερμόμετρο θα φτάσει τους 26 βαθμούς.. Με πολύ καλοκαιρινή διάθεση λοιπόν υποδεχόμαστε την εβδομάδα που μόλις ξεκίνησε και φέρνει την Πρωτομαγιά, τις εκλογές και- γιατί όχι- το πρώτο μπανάκι στη θάλασσα για τους πιο τολμηρούς! Θετική διάθεση να έχουμε κι όλα θα φτιάξουν! Μην αγχωνόμαστε! ...Θυμάμαι η γιαγιά μου , όταν έβλεπε τη μητέρα μου να αγχώνετε της έλεγε "όλα θα γίνουν" , και αυτό εκνεύριζε πολύ τη μητέρα μου , το θεωρούσε απάθεια και αδιαφορία... Το θέμα είναι πως στο τέλος όλα γίνονταν , με κάποιο μαγικό τρόπο και έμενε μόνο το άγχος της μητέρας μου... Έτσι για την ιστορία, να συμπληρώσω πως η γιαγιά μου έζησε μέχρι τα 83 της ενώ η μητέρα μου , έφυγε στα 60. Τυχαίο; δεν νομίζω! Το άγχος καταστρέφει τον οργανισμό κι αυτό το ξέρουμε όλοι πολύ καλά.. Stay cool λοιπόν, όσο μπορείτε!!

ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!!!

Καλή εβδομάδα!!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: