--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γιατί μου αρέσει η αγορά του Κορυδαλλού!

By | Τετάρτη, Ιουνίου 13, 2012 Leave a Comment

  1. Γιατί βρίσκω τα πάντα! Επώνυμα, ανώνυμα... ΤΑ ΠΑΝΤΑ (Αν ψάχνετε μια μάρκα και δεν την βρίσκετε, ρωτήστε με!)
  2. Γιατί οι τιμές είναι καλύτερες από άλλες συνοικίες! Τουλάχιστον είναι καλύτερες από Αθήνα και Πειραιά!
  3. Γιατί δεν ταλαιπωρούμαι με συγκοινωνίες και εισητήρια! Ψωνίζω γρήγορα και εύκολα σε χρόνο dt!
  4. Γιατί έχουμε μεγάλη ποικιλία, συγκεντρωμένη σε λίγα μέτρα!
  5. Γιατί μου αρέσει να με εξυπηρετούν άνθρωποι κι όχι να ψάχνω μόνη μου όπως στα μεγάλα πολυκαταστήματα! 
  6. Γιατί μου αρέσει να λέω ''καλημέρα'' και ''ευχαριστώ'' σε ανθρώπους που θα ξαναδώ και αύριο και μεθαύριο κι έτσι να δημιουργώ ζεστές σχέσεις με τους γύρω μου!
  7. Γιατί μου αρέσει που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου ο πωλητής λέγοντας μου " μην πάρεις αυτό , είναι ακριβό για την ποιότητα του, έχω κάτι που θα σε βολέψει καλύτερα και είναι και πιο οικονομικό!'' .. Και όντως είχε δίκιο!!!!
  8. Γιατί μου αρέσει που μπαίνω σε ένα μαγαζί και με αφήνουν να ''ρίξω μια ματιά''!
  9. Γιατί μου αρέσει που μου στέλνουν sms, επιστολή ή e-mail όταν έχουν προσφορές!
  10. Γιατί μου αρέσει να δίνω τα χρήματα μου σε ανθρώπους του Δήμου μας! Να στηρίζω τα μαγαζιά μας, να μην κλείνουν, να μην  μένουν άνεργοι οι φίλοι μου, να αισθάνομαι πως βοηθώ κι εγώ έστω λίγο, την γειτονιά μου!!..................και 
  11. Γιατί έτσι!!! Επειδή .... I Love Korydallos!!!
WE ARE THE BEST!!!!!!!!!!


Καλό σας απόγευμα!!!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: