--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Χρόνια πολλά μπαμπά!

By | Κυριακή, Ιουνίου 17, 2012 Leave a Comment
"Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν μια κατσικούλα που είχε εφτά κατσικάκια.. Μια μέρα, αποφάσισε να πάει στην αγορά να τους φέρει φαγητό να φάνε και τους είπε να κλειδώσουν και να μην ανοίξουν την πόρτα σε κανέναν ..." ......
Κάπως έτσι ξεκινούσε το παραμύθι που μου έλεγε ο μπαμπάς μου κάθε Κυριακή πρωί, όταν ήμουν μικρή. Κάθε Κυριακή το ίδιο παραμύθι, δεν ήξερε κι άλλα ο καημένος, είχε μια γλύκα όμως αυτό το χιλιοειπωμένο παραμύθι που το περίμενα όλη την εβδομάδα, πως και πως! Πόσες Κυριακές, πόσες φορές το είχα ακούσει αυτό το παραμύθι!! Και δεν ήταν τόσο το παραμύθι που λάτρευα, όσο αυτή η φωνή του μπαμπά μου που προσπαθούσε να το κάνει ενδιαφέρον! ...
Πέρασαν τα χρόνια και μεγάλωσα, κι ο μπαμπάς μου ήταν πάντα εκεί , δίπλα μου, να με στηρίζει αλλά και να με επικρίνει που δεν έγινα επιστήμονας. Να με μαλώνει που αργούσα το βράδυ, να με επιπλήττει που άφηνα το φως ανοιχτό ή που ξεχνούσα το θερμοσίφωνα αλλά και να με χειροκροτεί στα χόμπι μου και να καμαρώνει για μένα όταν πετύχαινα κάτι! Ήταν εκεί, κατάχλωμος και συγκινημένος, να κλαίει με λυγμούς από ευτυχία όταν είδε το εγγόνι του, ήταν εκεί δίπλα μου στις χαρές μου και στις λύπες μου, στις καλές στιγμές μου αλλά και στις κακές! .... Του έχω δώσει χαρά, του έχω δώσει και λύπη... Έτσι είναι τα παιδιά με τους γονείς... Όμως ο μπαμπάς μου , δεν κρατάει κακίες, φωνάζει λίγο αλλά είναι μόνο της στιγμής! Στην πραγματικότητα είναι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου και δεν θα τον άλλαζα με τίποτα! ...
 Το μόνο που εύχομαι, είναι να είχε κάποια σχέση με τους υπολογιστές , και να μπορούσε να διαβάσει σήμερα αυτή την ανάρτηση που είναι το δώρο μου για εκείνον ..... (που λεφτά για αφτερ σέιβ!)...
Και να μπορούσε να δει το....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑ!!!

Σ΄ΑΓΑΠΑΩ!!!


Χρόνια Πολλά σε όλους τους μπαμπάδες του κόσμου!!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: