--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Κουνουπάκια και πισίνες!

By | Τρίτη, Ιουλίου 24, 2012 Leave a Comment
Όχι για να μην γκρινιάζετε!! Είδατε πόσο καλύτερα είναι στον Κορυδαλλό; ...Δεν είδατε; 
Μα καλά, που ζείτε! Δεν μάθατε πως ο δήμος μας έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να περιοριστεί ο κίνδυνος μόλυνσης από κουνούπι του δυτικού Νείλου; ....Όχι καλέ, δεν τους ζητάει διαβατήριο... Απλώς έχει κάνει ψεκασμούς σε φρεάτια και υπονόμους, έχει καθαρίσει κάδους σκουπιδιών και λιμνάζοντα νερά που αποτελούν την κύρια αιτία συγκέντρωσης κουνουπιών! ... Αν κάνει κάτι και για τις αντιπαθητικότατες Τερέζες θα είναι παράδεισος!! 
Α, ναι και μια πισίνα! Να μην ξεχνιόμαστε, εδώ κι ένα μήνα έχω που το λέω και το ξαναλέω..... Θέλω να γίνει μια πισίνα στον Κορυδαλλό!! 
Μάλλον όμως κάτι πήγε στραβά στην ευχή μου, ή το σύμπαν δεν κατάλαβε καλά , και τι μαθαίνω σήμερα; Πως έγινε η πισίνα! Αλλά ΜΕΣΑ στον Κορυδαλλό, στις φυλακές! ...Αν είναι ποτέ δυνατόν δηλαδή!!! 
Μετά έχω άδικο που τα βάζω με το σύμπαν! Είπαμε....κάτι πάει λάθος στην επικοινωνία μου μαζί του .... 
Θα το βρω , που θα μου πάει..... 
Ως τότε , θα περνώ καλά με ότι μου φέρνει, κι ας υπάρχει μια μικρή απόκλιση.... 
(Τώρα όσο για την πισίνα των φυλακών, ε, αυτή ας την χαρούν άλλοι, εμένα να μου λείπει!)

Καλό σας απόγευμα... 
Και μην πάτε αλλού... σε άλλους δήμους.... Έχει κουνούπια! 

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: