--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Βρε πως πέρασαν οι μέρες...

By | Δευτέρα, Αυγούστου 27, 2012 1 comment
.. Με μια γεμάτη βαλίτσα από ρούχα και αναμνήσεις, επέστρεψα κι εγώ μετά από μια εβδομάδα διακοπές. Το μέρος γνώριμο και υπέροχο όπως πάντα, και η μια εβδομάδα δεν μου έφτασε να το χαρώ. Έτσι είναι πάντα. Μια εβδομάδα περνάει γρήγορα και οι μπαταρίες μας οι αφόρτιστες δεν προλαβαίνουν να γεμίσουν. Θέλουμε κι άλλο. Αλλά είπαμε, φέτος οι διακοπές μας είναι ελαφρώς κουτσουρεμένες. Δεν πειράζει, αρκεί που πήγαμε έστω και για λίγο κάπου, κι αλλάξαμε παραστάσεις. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ στις διακοπές μου δεν ανοίγω την τηλεόραση ούτε με σφαίρες. Προτιμώ να μαθαίνω τα νέα της εκάστοτε περιοχής που κάνω τις διακοπές μου, έτσι για να εναρμονίζομαι με το τοπίο γύρω μου, και ως εκεί! Για τον κόσμο παραέξω, θα τα μάθω μαζεμένα όταν γυρίσω, σκέφτομαι, και χαλαρώνω! Ούτε και πολλά τηλέφωνα κάνω, όσο ''σκουλαρίκι'' το έχω το κινητό τον υπόλοιπο καιρό, τόσο στις διακοπές ξεχνάω και να το φορτίσω! Και γκρινιάζουν οι δικοί μου... "δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο".. Αλλά ας με συγχωρήσουν- Κάνω διακοπές! ..
Το πρόβλημα είναι πως οι μέρες περνούν γρήγορα κι εγώ πάλι εδώ, στα ίδια. Με τις μπαταρίες μισοφορτισμένες.. .  Την άλλη μισή ενέργεια εύχομαι να την βρώ γρήγορα, κάπου γύρω μου.. Ειδάλλως θα την αντλώ από τις φωτογραφίες των διακοπών ... Αυτό δεν κάνουμε όλοι εξάλλου;...


Καλή επιστροφή σε όλους! 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο:

  1. Πάλι καλά να λες που πηγες διακοπες, γιατί από'δω ούτε στη θάλασσα δεν έχουμε βουτήξει ακόμα! :p Καλό χειμώνα και πάλι, μια βόλτα στα μαγαζιά και στα νέα σχέδια που θά'ρθουν να δεις πως θα φορτίσει τις μπαταρίες σου! :) (και κάτι τελείως άσχετο, ο τσουκαλάς που άνοιξε στα ταμπούρια πουλάει με 5 και 10 ευρώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή