--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα και οι καλλιτέχνες!

By | Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα όμορφοι κάτοικοι της όμορφης μικρής μας πόλης!! Τι όμορφα νέα έχετε; ....
Δεν θέλω γκρίνια και κατσουφιάσματα , λόγω της βροχής! Χειμώνας είναι και θα βρέξει και θα χιονίσει και κρύο θα κάνει, κι όλα μες στο πρόγραμμα είναι! ...
 Λοιπόν , ετοιμαστείτε ! 
Είναι λίγος καιρός τώρα που μια ιδέα τριβελίζει το μικρό κεφαλάκι της Γυριστρούλας! ...Σας έλειψε η Γυριστρούλα, μην πείτε όχι... Παρεμπιπτόντως να σας ενημερώσω πως άλλαξε χτένισμα, έλυσε τα κοτσιδάκια κι άφησε το μαλλί ελεύθερο... Της πάει πολύ , πιστεύω.. 
Τέλος πάντων....Λοιπόν,  η Γυριστρούλα  σκέφτηκε πως θα ήταν πολύ ωραία ιδέα να σας συστήσουμε μερικούς φίλους μας που ασχολούνται με κάτι δημιουργικό, με κάποια εναλλακτική τέχνη, ή χειροτεχνία.. Ανθρώπους νέους και δυναμικούς, ανθρώπους της πόλης μας με ανησυχίες! .... Εγώ είχα τους ενδοιασμούς μου εκείνη όμως με ζάλισε, την έχω και πάνω στο γραφείο μου , δίπλα στο λαπτοπ και καταλαβαίνετε... Δεν με αφήνει σε ησυχία. Ε, στο τέλος με έπεισε! Είναι αυτό που λέει και ο λαός..."Σαν θέλει η Γυριστρούλα , τύφλα να 'χει η Βασιούλα" .. (Τι;; Δεν το λέει;.... Πώς νόμιζα...)
Έτσι, αναγκάστηκα να δεχτώ την πρόταση της, με την προϋπόθεση βέβαια να κάνει εκείνη όλη την έρευνα γιατί εγώ έχω πολλή δουλειά αυτή την εποχή..  
 Τί ήταν να της το πω , έχει ήδη ξεκινήσει τα τηλέφωνα και τις έρευνες ώστε να ξετρυπώσει όλα τα όμορφα πράγματα που θέλει να σας δείξει και ταυτόχρονα να βοηθήσει τους φίλους της να δείξουν την δουλειά τους .  Είμαι σίγουρη πως θα κάνει το καλύτερο για εσάς! 
Και να είστε κι εσείς σίγουροι!

''Vintage for sale'' ,"Mariad Clayroom", "My Handmade world by Dimitra", "Joanne Akasoglou" ....  είναι μερικοί από τους φίλους μας που θα παρουσιάσουμε την τέχνη τους έτσι ώστε να τους γνωρίσετε καλύτερα! ..... 

Love Art!!!! Love Korydallos ..... Stay tuned! 






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: