--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Χρόνια μας πολλά!

By | Σάββατο, Μαρτίου 02, 2013 Leave a Comment
Σαν σήμερα στις 2 Μαρτίου του 2011 μια ιδέα που τριβέλιζε το κεφάλι μου βγήκε επιτέλους στο φως. Το να μιλήσω για την καθημερινότητα μου στην πόλη στην οποία έχω περάσει όλη μου τη ζωή, τον Κορυδαλλό. Φυσικά, δεν είχα διάθεση να ασχοληθώ ούτε με τα πολιτικά δρώμενα (δεν που ταιριάζει καθόλου) ούτε να "γκρινιάζω" για τα όσα δεν είναι "καλώς καμωμένα" στο δήμο μας, αυτό το έκαναν ήδη άλλα blogs και το έκαναν πολύ καλά. Η δική μου διάθεση ήταν να προβάλω όλα όσα είναι άξια κατά τη γνώμη μου να προβληθούν. Όμορφους χώρους, αξιόλογες πρωτοβουλίες πολιτών, την αγορά μας,  τα πολιτιστικά νέα, τις εκδηλώσεις μας κι ένα σωρό άλλα όμορφα πράγματα που- το τονίζω- αρέσουν σε μένα.... Και εγένετω ''Love Korydallos" ! Ένα blog που όπως λέει και το όνομα του μιλάει για την όμορφη πλευρά της μικρής μας πόλης. Ίσως απορείτε γιατί το ονόμασα ''Love Korydallos" κι όχι... '' I love Korydallos", αφού πρόκειται για την προσωπική μου άποψη. Μα είναι απλό, για να σας παρακινώ να τον αγαπήσετε κι εσείς.
    Δημιουργήθηκε λοιπόν το blog  κι άρχισα να γράφω, μανιωδώς κάποιες φορές, χαλαρά κάποιες άλλες, και να μεταφέρω στις αναρτήσεις μου την αισιοδοξία μου, το κέφι μου και τη θετική μου σκέψη, ρισκάροντας βεβαίως να χαρακτηριστώ ως ''χαζό παιδί χαρά γεμάτο" ή "εδώ ο κόσμος χάνεται κι αυτή..." . Να σας πω όμως την αλήθεια , δεν με ένοιαζε. Τα δήθεν προβληματισμένα δεν τα αγάπησα ποτέ, κι αν από τη φύση μου είμαι αισιόδοξο άτομο, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φορέσω μάσκα. Στο κάτω κάτω τι κάνω; Την προσωπική μου άποψη καταθέτω, που τις περισσότερες φορές είναι αισιόδοξη , χωρίς να λείπει και ο προβληματισμός ενίοτε.  Γιαυτό και υπογράφω με το όνομά μου κι όχι με κάποιο ψευδώνυμο, γιατί δεν θέλω να κρυφτώ πίσω από την ανωνυμία για να εκφράσω τις σκέψεις μου.
  Γράφω για ότι βλέπω, επισκέπτομαι, συμμετέχω και μου αρέσει. Και θα μου πείτε ''μα καλά όλα σου αρέσουν; Δεν σε ενοχλεί τίποτα;" ... Εννοείτε πως υπάρχουν πράγματα στον Κορυδαλλό που δεν μου αρέσουν και που με ενοχλούν αλλά δεν χωράνε σε αυτό το blog. Προτιμώ να μην αναφέρομαι στα άσχημα και να κάνω focus στα όμορφα, αυτά τουλάχιστον που εγώ βλέπω όμορφα. Γενικότερα αποφεύγω τον αρνητισμό και την εμπάθεια γιατί τον θεωρώ εξάρτηση. Κι εγώ θέλω να είμαι ελεύθερη από εξαρτήσεις και εμπάθειες, θέλω να έχω την ελευθερία να θαυμάζω το καλό και το όμορφο, ακόμα κι αν προέρχεται από κάποιον που δεν συμπαθώ ή που δεν ταιριάζουν οι πεποιθήσεις μας. Θέλετε να το ονομάσετε ''αντικειμενικότητα;'' , θέλετε να το ονομάσετε ''ανεξαρτησία;'' ... Όπως θέλετε πείτε το. Εγώ θα το ονομάσω απλώς ''ελευθερία''.
  Και με αυτή την ελευθερία, το "Love Korydallos" πορεύθηκε δύο χρόνια. Σε αυτά τα δυο χρόνια έκανα μαζί του μια δημιουργική διαδρομή, πέρασα από όμορφα μονοπάτια και μοιράστηκα μαζί σας όση από αυτή την ομορφιά μπορούσα. Έμαθα πολλά, γνώρισα πολλούς ανθρώπους, και αγάπησα ακόμα πιο πολύ τον Κορυδαλλό. Κι αν έπρεπε να ξαναβαφτίσω το blog, τώρα θα το ονόμαζα " I adore Korydallos!!"
 Όμως δεν σταματάμε εδώ... Η διαδρομή συνεχίζεται κι εύχομαι να περάσουμε μαζί κι άλλα δημιουργικά χρόνια κι άλλες στιγμές ομορφιάς και αγάπης..
Το ''Love Korydallos" θα συνεχίσει να αγαπά και να ζει στην όμορφη πλευρά της μικρής μας πόλης.... Όποιος θέλει μπορεί να ακολουθήσει..

Χρόνια μας πολλά!!!



Την τούρτα την έφτιαξε η Γυριστρούλα με τα χεράκια της.....
 .......και μετά κάθισε πάνω της γιατί θύμωσε που δεν μίλησα καθόλου για εκείνη.....

Θα το κάνω σε επόμενη ανάρτηση που θα είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένη στη Γυριστρούλα !

Ως τότε ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!



  
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: