--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Με Ανοιξιάτικη διάθεση..

By | Τετάρτη, Απριλίου 24, 2013 Leave a Comment
Γειά σας  Αγαποκορυδαλλιώτες μου! ... Ανοιξιάτικη μέρα σήμερα, και μια βόλτα δεν πήγα... κρίμα! Αύριο όμως, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να πάω για ψώνια! Μην φανταστείτε τίποτα εξωφρενικό, έτσι απλώς μια πινελιά άνοιξης για την γκαρνταρόμπα μου και μια δόση αισιοδοξίας για την ψυχοσύνθεση μου..  Καφεδάκι από τα coffeway α π α ρ α ί τ η τ α  και φωτογραφίες από τις καλύτερες βιτρίνες! .....Σαν τον παλιό καλό καιρό! Θα πάρω τη Γυριστρούλα μου από το χεράκι και θα περπατήσουμε ως την πλατεία Ελευθερίας! ... Ελπίζω μόνο να μη μας τα χαλάσει ο καιρός... 
....ΑΥΡΙΟ!! 

Προς το παρόν πάρτε ένα τραγουδάκι ανοιξιάτικο και χαρούμενο, για να κάνετε κέφι! 



και να θυμάστε να χαμογελάτε! Η 'Ανοιξη θέλει γέλια δυνατά και κέφι .... 

Καλό σας απόγευμα! 





 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: