--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Σαββατοκύριακο έρχεται...

By | Παρασκευή, Απριλίου 05, 2013 Leave a Comment
Καλησπέρα όμορφοι άνθρωποι αυτής της όμορφης πόλης! ....Μετά από ένα μελαγχολικό πρωινό που προκάλεσε ένα μεσημεριανό υπνάκο ... συνήλθα και άρχισα πάλι να κάνω όνειρα για το Σαββατοκύριακο που προμηνύεται ενδιαφέρον ! .....Τι σας έχω ...τι σας έχω .....τι σας έχω!!!.....Προτάσεις για καινούργια στέκια! Γιαυτό μου αρέσει ο Κορυδαλλός , γιατί πάνω που λες πως τα έχεις δει όλα , να σου και ξεπετάγεται κάτι νέο και μπαίνεις πάλι στην αναζήτηση...
Χτες λοιπόν έμαθα για ένα καφέ Bistro  που βρίσκεται στην πόλη μας, το "Πυθία cafe-bistro"..  Δεν έχω πάει ακόμα αλλά είδα φωτογραφίες στο site τους και ενθουσιάστηκα ! Πραγματικά καλαίσθητος χώρος που μοιάζει με ένα σαλόνι σπιτιού, σε προκαλεί να μπεις με την παρέα σου και να αράξεις!  Μια ματιά θα σας πείσει http://www.pythia-cafe.gr/ . Από ότι πληροφορήθηκα μάλιστα κάθε Τετάρτη βράδυ έχει πιανιστική μουσική εμπειρία , με τον αγαπημένο μας Αναστάση! Όποιος δεν έχει ακούσει τον Αναστάση Χαμιλάκη να παίζει πιάνο, δεν έχει ακούσει τίποτα... Τα υπόλοιπα για το ''Πυθία"  θα σας τα πω όταν θα πάω να το δω από κοντά (λίαν συντόμως)!
Αν πάλι είσαστε σε άλλη φάση και προτιμάτε κάτι  σε πιο ελληνικό και χουχουλιάρικο μην ξεχνάτε το ''Μπομπιράκι" στην πλ. Μέμου. Το ιδανικό μέρος για ζεστό ρακόμελο και καλή παρέα..  Αν θέλετε να δείτε περισσότερα επισκεφτείτε τη σελίδα του στο facebook... https://www.facebook.com/tobobiraki?fref=ts  . Κι από εκεί θα σας έχω νέα σύντομα! ....

Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο με πολλές ανακαλύψεις στον Κορυδαλλό μας, που αν και "κατασκαμμένος" από τα δημόσια έργα, πάντα έχει μια ήρεμη γωνιά για όσους τον αγαπούν!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: