--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα γυρίζει τον κόσμο..

By | Πέμπτη, Μαΐου 02, 2013 Leave a Comment
Κάτι που μου γκρίνιαζε , κάτι που φοβόταν τη μοναξιά , κάτι που της αρέσουν τα ταξίδια , και κάτι που με βρήκε στις καλές μου, είχε δεν είχε με έπεισε τελικά να την πάρω μαζί μου... Η αλήθεια είναι πως ένα ταξιδάκι της το είχα τάξει ... Έτσι λοιπόν, να σου την τώρα, ξαπλωμένη φαρδιά πλατιά μέσα στην τσάντα μου που είναι και διάφανη μετά από απαίτηση της... για να βλέπει έξω λέει , κι επειδή είναι της μόδας λέει! 

Πήγαμε στα εκδοτήρια να βγάλουμε εισιτήρια, κι είχα έναν φόβο μήπως πληρώσει κι εκείνη εισιτήριο, γιατί όσο να πεις μια ανησυχία την έχεις με τα νέα μνημονιακά μέτρα..αφού και μύγα να κάθεται στον ώμο σου μπορεί να της χρεώσουν ''θέση'' που ....ποιος θα την πληρώσει; Σωστά κατάλαβες!... 
Όμως για καλή μας τύχη δεν την πρόσεξαν καν κι έτσι γλιτώσαμε το τρίτο εισιτήριο!....Τι ήταν να μην την προσέξουν; Έξαλλη έγινε η δική σου! .... σε όλη τη διαδρομή μέχρι το λεωφορείο μας , μουρμούριζε και έλεγε συνεχώς... "ακούς εκεί να μην με προσέξουν!!!" Είδαμε και πάθαμε να την συνεφέρουμε . Τι παγωτό της πήραμε , τι τυρόπιτα , τίποτα , αυτή εκεί . κολλημένη στο παράπονο της.. 
Μα όταν μπήκαμε μέσα στο κτελ....άλλος άνθρωπος, ! Γιατί, με το που αντίκρισε τις κουρτίνες στα παράθυρα του λεωφορείου , άρχισε να χαμογελάει ευτυχισμένη και να μου λέει πως  το θεωρεί πολύ καλό οιωνό , που οι κουρτίνες είναι ίδιο χρώμα με τις τούφες της , κι άλλα τέτοια ''ψυχωτικά'' , και να ποζάρει με χάρη καθισμένη δίπλα στις κουρτίνες , για να την φωτογραφίσω! Καταλαβαίνετε .... πάλι ρεζίλι γίναμε! Άσε που ήθελε να την ξεκρεμάσουμε και να την πάρουμε μαζί μας βγαίνοντας από το κτελ γιατί, λέει, ήταν ''καρμικό " αυτό που συνέβη  σήμερα!
Εννοείται πως δεν της το έκανα το χατήρι , κι έτσι οι κουρτίνες έμειναν στη θέση τους. 
Μετά από μερικά νάζια, στο τέλος βολεύτηκε μέσα σε μια σακούλα από σούπερ μάρκετ που είχα μαζί μου -με το κεφάλι έξω φυσικά- και ηρέμησε ...και μαζί με εκείνη κι εμείς! ...
Τώρα θα την έχουμε εδώ μαζί μας στο χωριό... και μακάρι να μας βγει σε καλό αυτή η συγκατοίκηση ..  Έχω τις αμφιβολίες μου! 



Καλό σας βράδυ και να βάζετε λίγη τρέλα στη ζωή σας ,
χωρίς να σας νοιάζει τόσο πολύ η γνώμη των άλλων!

Αυτό είναι το μάθημα που πήρα σήμερα από τη Γυριστρούλα...
και σκοπεύω να το αξιοποιήσω!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: