--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Aurora τέλος!

By | Παρασκευή, Ιουνίου 14, 2013 4 comments
H Aurora μας τέλειωσε ... Η Aurora πάει...

Τους λόγους δεν τους ξέρω... Απλώς πέρασα και την είδα κλειστή και  παρόλο που ποτέ δεν ήταν το στέκι μου τα τελευταία χρόνια  , με έπιασε
η ψυχή μου έτσι που την είδα θεοσκότεινη ..
Όσο να 'ναι , είναι μια καφετέρια που περάσαμε εκεί πολλές όμορφες στιγμές όλα αυτά τα χρόνια της λειτουργίας της. Ραντεβού, συναντήσεις με φίλους, εκδηλώσεις ... Όλοι μας έχουμε κάποια ανάμνηση από την Aurora! ....
 Αν αναρωτιέστε , τι θα γίνει τώρα στο σημείο που βρισκόταν η Aurora, θα σας αποκαλύψω κάτι που έμαθα , με πάσα επιφύλαξη βέβαια ! Έμαθα λοιπόν πως εκεί μάλλον θα ανοίξει Public! Μάλιστα , καλά διαβάσατε! Το από που το έμαθα δεν θα σας το αποκαλύψω , έχω κι εγώ τις πηγές μου, το αν είναι σωστές θα το εξακριβώσουμε όλοι μας ... στο εγγύς μέλλον! 

Έχουν να γίνουν πολλές αλλαγές στην πλατεία Ελευθερίας λόγω ΜΕΤΡΟ.. Καλά να είμαστε να τις απολαύσουμε!  

Καλή σας μέρα!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

4 σχόλια:

  1. Επι τέλους!! Έκλεισε η aurora!!! People rejoice!!! Περίμενα μόνο δεκατέσσερα χρόνια γι' αυτή την στιγμή, και, πράγματι, άξιζε κάθε στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάσια συγχαρητήρια για το βιβλιο σου,το αγορασα απο το Public στο Μαρουσι. θελω το email σου να σου στειλω υλικο για τα επομενα βιβλια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή