--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γιορτή Βιβλίου και φέτος!

By | Πέμπτη, Ιουνίου 13, 2013 Leave a Comment
Παρά τα έργα για το ΜΕΤΡΟ , η γιορτή βιβλίου θα γίνει και φέτος κανονικότατα! ... Θα ξεκινήσει την Παρασκευή 21 Ιουνίου και θα τελειώσει το Σάββατο στις 29 Ιουνίου...
Η μόνη διαφορά θα είναι η πλατεία! Γιατί φέτος
που η Πλατεία Ελευθερίας είναι κλειστή , η γιορτή θα μεταφερθεί στην πλατεία του Αγίου Γεωργίου..

Κατά τη διάρκεια της Γιορτής βιβλίου , έχουν προγραμματιστεί εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους και όπως κάθε χρόνο  εμείς οι Κορυδαλλιώτες θα υποστηρίξουμε αυτόν το θεσμό, αφού το μόνο πράγμα που  αντιστέκεται ακόμα σθεναρά είναι ο πολιτισμός μας!  Και το ΒΙΒΛΙΟ είναι ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια του πολιτισμού ...

Θα σας ενημερώνω όταν έχω νέα για το πρόγραμμα των εκδηλώσεων ... Αν και κάτι ..... κάτι ξέρω , αλλά ακόμη δεν λέω τίποτα! ... Έτσι για να σας κρατάω το ενδιαφέρον αμείωτο!..

Θα πω μόνο πως πρόκειται για κάτι που θα γίνει πρώτη φορά στον Κορυδαλλό και που θα έχει πολύ ενδιαφέρον! ...

Τα υπόλοιπα εν καιρώ...


Πως είπατε ;; Αν θα είμαι εκεί;; ... Μα φυσικά και θα είμαι , όπως κάθε χρόνο...

όμως φέτος έχω κι άλλη μια ιδιότητα που με φέρνει στην Γιορτή Βιβλίου! ...
                                                  Θα είμαι εκεί λοιπόν!






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: