--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Σήμερα είναι η μέρα!

By | Τρίτη, Ιουνίου 18, 2013 Leave a Comment




Με μεγάλη μου χαρά σας προσκαλώ στην παρουσίαση του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο  ''Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ και μπορείτε να το βρείτε πλέον σε όλα τα βιβλιοπωλεία του Κορυδαλλού. Η εκδήλωση
για την παρουσίαση θα γίνει σήμερα το βράδυ στις 8.30μμ στο πνευματικό κέντρο ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ στην αίθουσα ''Πλειάδες" στον τρίτο όροφο. Για το βιβλίο, θα μιλήσουν ο κύριος Τάκης Λιατζιβίρης ,ηθοποιός και σκηνοθέτης της ομάδας ''Σπουδαστήρι θεάτρου Κορυδαλλού" στην οποία είμαι μέλος τα τελευταία εικοσιένα χρόνια και  η κυρία Αρχοντία Παπαδοπούλου ,ιστορικός και ιδρυτικό μέλος της Ιωνικής λέσχης ανάγνωσης, την οποία έχω την τιμή να  γνωρίζω και να τη θαυμάζω απεριόριστα. Αποσπάσματα θα διαβάσει η ηθοποιός και φίλη μου Μαρούσα Στρογγυόγλου. Την εκδήλωση θα ''ανοίξει" ο πιανίστας Αναστάσης Χαμηλάκης  ενώ κάποια έκπληξη που ετοιμάζεται , αναμένεται να είναι ευχάριστη έκπληξη για όλους μας ,ακόμη και για εμένα που έχω πλήρη άγνοια ! ..

Περισσότερα θα δείτε και θα ακούσετε το βράδυ...

Σας περιμένω!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: