--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Ρένια Λουιζίδου στον Κορυδαλλό..

By | Τρίτη, Ιουλίου 16, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα !



Καθώς επέστρεφα από το σχολείο στο οποίο πηγαίνει ο γιος μου "Διακοπές στην πόλη " , εκεί στη γωνία Δελφών και Γρ Λαμπράκη, τους είδα! Κρατούσαν κάμερες, μικρόφωνα , μπουμ, κάτι μετρούσαν , κάτι συμφωνούσαν, κι όλο ψου ψου ψου ήταν ..
Λεπτομέρειες δεν έμαθα , απλά σας το μεταφέρω. Και η κυρία Ρένια ντυμένη στα άσπρα , καλοχτενισμένη και καλομακιγιαρισμένη, έτοιμη για το γύρισμα , καθόταν σε ένα σκαλοπάτι και διάβαζε , προφανώς το ρόλο της.. Δεν έμεινα να ρωτήσω περισσότερα γιατί πρώτον έχω πολλές δουλειές και δεύτερον δεν είμαι περίεργη! 

Κατά τα άλλα έχω πολλά νεύρα με τον Blogger γιατί τις τελευταίες μέρες δεν μου "φορτώνει" τις δυναμικές προβολές σωστά, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται το background και η πλευρική μπάρα. Το είδα να συμβαίνει και σε άλλα blogs που έχουν δυναμικές προβολές. Σας ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση και ελπίζω να φτιάξει, αλλιώς θα επανέλθω στο παλιό πρότυπο και θα ησυχάσω! 

Για το τέλος σας έχω μια ζεστή ζεστή καλημέρα !!!!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: