--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πανηγύρια του Κορυδαλλού..και δικά μου!

By | Τετάρτη, Νοεμβρίου 06, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα φίλες και φίλοι του Κορυδαλλού και αυτού του blog που αγαπάει τον Κορυδαλλό.
Πως τα περνάτε; Πως σας φάνηκε η βροχούλα; Αναζωογονητική, σωστά;  Εμ! Ώρα της ήταν πια να κάνει την εμφάνισή της..


Λοιπόν, τί έχουμε αυτή την εβδομάδα;

-Έχουμε το πανηγύρι των Ταξιαρχών. Ξεκινά από αύριο (παραμονή των Ταξιαρχών) και τελειώνει την Παρασκευή , αλλά μπορεί -αν ο καιρός το επιτρέψει- να κρατήσει και άλλη μια μέρα . Δεν ξέρω κάτι σίγουρο , απλώς κρίνω από άλλες χρονιές που πήρε μια μικρή παράταση.

- Έχουμε επίσης τα εγκαίνια του Δημαρχείου! ... Σίγουρα έχετε όλοι ενημερωθεί για τα εγκαίνια, αφού χιλιάδες προσκλήσεις μοιράστηκαν παντού. Στα σχολεία, στα δημοτικά γυμναστήρια, στις αθλητικές ομάδες του Δήμου και στις θεατρικές ομάδες του δήμου. Σε όλες τις εκδηλώσεις και σε όλες τις παρουσιάσεις. Τέλος πάντων , έχετε λάβει γνώση της εκδήλωσης που πρόκειται να γίνει την Παρασκευή στις 8 Νοεμβρίου για τα εγκαίνια του καινούριο Δημαρχείου. Εγώ το μόνο που μπορώ να σας πω  είναι να σταματήσετε να γκρινιάζετε- όσοι γκρινιάζετε- και να βάλετε λίγη από την θετική σας ενέργεια στην εκδήλωση αυτή. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο και αξίζει λίγη από την προσοχή μας. Τώρα μάλιστα που ο Κορυδαλλός αναδιαμορφώνεται!

Η παρουσία σας στην εκδήλωση θα είναι πολύτιμη, και χρήσιμη προς εμένα.... Θέλω να μου πείτε λεπτομέρειες , όσοι πάτε , διότι εγώ εκείνη την ημέρα θα βρίσκομαι αλλού... Που;

- Στην Νέα Σμύρνη! Στο βιβλιοπωλείο ''Βιβλιοτοπία" που βρίσκεται 25ης Μαρτίου 9 . Θα βρίσκομαι εκεί όλη την ημέρα  από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 9 το βράδυ , σε μια εκδήλωση υπογραφής του βιβλίου μου , που διοργανώνει ο εκδοτικός οίκος ΜΙΝΩΑΣ σε συνεργασία με τη '' Βιβλιοτοπία" ..
Όσοι δεν πάτε στο πανηγύρι ή στα εγκαίνια , μπορείτε να έρθετε και να γνωριστούμε καλύτερα ! Εγώ πάντως , θα σας περιμένω! Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, μην το ξεχάσετε! ..

Δείτε και την πρόσκληση..





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: