--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα πάει ....στις Γυριστρούλες

By | Παρασκευή, Νοεμβρίου 15, 2013 Leave a Comment
Καλησπέρα φίλοι μου Αγαποκορυδαλλιώτες..


Χαράς ευαγγέλια για την Γυριστρούλα μας! Ετοιμάζεται, ξεκουράζεται, πίνει ζεστά ροφήματα για να φτιάξει την φωνή της και κάνει ασκήσεις ορθοφωνίας για να αρθρώνει σωστά αύριο. Για ποιο λόγο;
.... Μα για την συνέντευξη φυσικά! ... Τέλος πάντων,  κάτι σ α ν συνέντευξη.
Συζήτηση , κουβεντούλα, ότι κι αν είναι , εκείνη έχει κατενθουσιαστεί που θα παραβρεθεί σε ραδιοφωνική εκπομπή , αφού ανέκαθεν λάτρευε το ραδιόφωνο.

Που θα την ακούσετε;
Στον διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό CR-Radio , πατώντας το παρακάτω link ...

http://www.crradio.gr/

Πότε;
Αύριο από τις 4.00 το μεσημέρι και μέχρι τις 6.00!

Και το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος....

Πως λέγεται η εκπομπή;....

ΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΕΣ!!!

Εξού και ο ενθουσιασμός της Γυριστρούλας! Κι από χθες γυρίζει μέσα στο σπίτι φωνάζοντας... "είμαστε πολλές , ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ!!!" ( τώρα αυτό τί να ήταν ; Απειλή;)



Αγαπητοί μου φίλοι , επειδή την γνωρίζω πολύ καλά την Γυριστρούλα, σας λέω το εξής:  Όταν θα βρεθεί στον χώρο του σταθμού, θα πάθει τέτοιο τρακ που δεν θα καταφέρει να αρθρώσει ούτε λέξη... Όμως μην μου στενοχωριέστε..
Θα είμαι κι εγώ μαζί της, για να σώσω την κατάσταση!


Όλο και κάτι θα βρω να πω.... Πιστέψτε με!

ΑΥΡΙΟ ... 4.00μμ - 6.00μμ! Στον CR-Radio http://www.crradio.gr/

ΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΕΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΕΣ!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: