--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Αυτό το δέντρο ΤΙ χρώμα είναι;

By | Τετάρτη, Νοεμβρίου 27, 2013 Leave a Comment

Ένα μαύρο δεντράκι (ναι καλά διαβάσατε ..μαύρο) , με κόκκινες μπαλίτσες και κόκκινα λαμπιόνια και με ένα τεράστιο κόκκινο τριαντάφυλλο στην κορυφή αντί για αστέρι,
 στολίζει από χθες το τραπεζάκι δίπλα στο γραφείο μου...



 Δεν χρειάζεται να σας πω φυσικά, ποιος ή μάλλον ποια είχε την ιδέα του μαύρου δέντρου; 
Δεν θέλει πολλή σκέψη για να το καταλάβετε! 

Η Γυριστρούλα ! 


και είναι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα! 


Ήθελε , λέει, να μου κάνει έκπληξη επειδή ξέρει πως το μαύρο και το κόκκινο είναι τα αγαπημένα μου χρώματα... 

Δεν έχει κι άδικο! 

Την ευχαριστώ λοιπόν..

{Μου είπε πως το δέντρο και τις μπαλίτσες τις αγόρασε από το μαγαζί με τα χριστουγεννιάτικα είδη που βρίσκεται δίπλα στην εκκλησία των Ταξιαρχών, και πως διαθέτει μεγάλη ποικιλία σε χριστουγεννιάτικα είδη αλλά και σε χρώματα δέντρων (ακόμη και φούξια!)}

Να έχετε όλοι μια όμορφη μέρα και να προσέχετε τους εαυτούς σας όσο θα λείπω στο Αγρίνιο..

...όταν θα επιστρέψω θα σας έχω τα νέα της παρουσίασης συνοδευόμενα από φωτογραφικό υλικό! 


ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: