--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Something NEW !

By | Δευτέρα, Νοεμβρίου 25, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε !!

Σας έλειψα; Έχετε δίκιο, αλλά μου έτυχαν πολλά και διάφορα, ευτυχώης τίποτα πολύ σοβαρό. Είχα και κάποιες αναποδιές με τον blogger, οπότε αναγκάστηκα να απέχω από τις αναρτήσεις μέχρι να στρώσει η κατάσταση. Ευτυχώς έστρωσε  όπως εξηγώ και στο άλλο μου blog. Και να ΄μαι πάλι! 

Λοιπόν , την εβδομάδα που μας πέρασε, όσο μου επέτρεψαν οι δουλειές μου και οι υποχρεώσεις μου, έκανα κάποιες βόλτες στον Κορυδαλλό. Και τί ανακάλυψα στην πλατεία Ελευθερίας; (ναι η αλήθεια είναι πως είχα καιρό να πάω μέχρι την πλατεία). Ένα ολοκαίνουριο και μεγάλο Public ! Το είχα πει εγώ, θυμάστε; Όποιος δεν με παρακολουθεί , για τιμωρία του θα διαβάσει αυτό για να μάθει πως πρέπει να διαβάζει Love Korydallos ανελλιπώς!  







 Η αλήθεια είναι πως είμαι κάπως διχασμένη μέσα μου για το Public.  Ξέρετε τις απόψεις μου για τα πολυκαταστήματα, σε αντίθεση με τα μαγαζιά της πόλης μας. Και ξέρετε πόσο πολύ θέλω να πηγαίνουν καλά οι μικρές επιχειρήσεις τις γειτονιάς μας. Από την άλλη πλευρά , μου αρέσει και η ανάπτυξη και η εξέλιξη και να βλέπω τον Κορυδαλλό μέρα με την μέρα να αλλάζει , να αποκτά άλλη μορφή! Να είσαστε σίγουροι πως σε λίγα χρόνια ο δήμος μας θα είναι από τους καλύτερους Δήμους της Αττικής. Αισιόδοξη; Ρομαντική; Ονειροπόλα; ....Ίσως! ... 
...... Αν όμως αποδειχτεί στο μέλλον πως έχω δίκιο, θέλω να το παραδεχτείτε! ... Το L.K. βλέπει το μέλλον... Δεν το έχετε καταλάβει ακόμη; 

Καλή εβδομάδα να έχουμε και με κέφι να αντιμετωπίζουμε την ζωή!  


....ΥΓ... Όσο για τις μικρές (βασικά καθόλου μικρές!) επιχειρήσεις .... συνεχίζω να τις αγαπώ!!


Μείνετε συντονισμένοι .... Η Γυριστρούλα στολίζει δέντρο που θα συζητηθεί... !!!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: