--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Love love YOU!!!

By | Τρίτη, Δεκεμβρίου 31, 2013 Leave a Comment
Αγαποκορυδαλλιώτες μου καλοί, καλή σας μέρα!

Άλλη μια χρονιά περάσαμε μαζί, και μπορεί λόγω πολλών υποχρεώσεων να μην ήμουν πάντα στις επάλξεις της ενημέρωσης όμως θέλω να ξέρετε πως δεν έπαψα ούτε στιγμή να σας σκέφτομαι και να σας αγαπώ! Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά για μένα το 2013 και έπρεπε να βρω καινούριες ισορροπίες στη ζωή μου. Έγιναν αλλαγές, έγιναν ανακατατάξεις, έγιναν πολλά όμορφα αλλά και λίγο κουραστικά πράγματα στην καθημερινότητα μου. Κι όλα αυτά εν μέσω κρίσης. Εκείνο που δεν άλλαξε όμως είναι η αγάπη μου για τον Κορυδαλλό σαν πόλη. Ιδιαίτερα τώρα που κι αυτός αλλάζει προς το καλύτερο, θα έχουμε πολλά να πούμε και την επόμενη χρονιά. Νέα στέκια, νέες συνήθειες και πολλή πολλή αισιοδοξία θα είναι πάντα το ζητούμενο σε αυτό το blog  κι εγώ θα παραμείνω πιστή σε ότι είναι ικανό να σας ''ανεβάσει'' και να σας φτιάξει τη διάθεση. Θα παραμείνω εδώ, κοντά σας να τονίζω και να δείχνω την όμορφη πλευρά της μικρής μας πόλης που μόνο ''μικρή'' δεν είναι!
Εύχομαι το 2014 να έχουμε πολλές πολλές όμορφες εμπειρίες να μοιραστούμε και πολλά όνειρα να πραγματοποιήσουμε.

Να έχετε όλοι μια όμορφη δημιουργική χρονιά με υγεία και ευτυχισμένες στιγμές!!


ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: