--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Υποψήφια και εγώ!

By | Τρίτη, Απριλίου 01, 2014 Leave a Comment
Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους τους Κορυδαλλιώτες !

Ξέρω πως μπορεί να σας φάνηκε σαν πρωταπριλιάτικο αστείο ο τίτλος της ανάρτησης και να υποθέσατε πως βάζω υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος.. .. Όχι φίλοι μου δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο.
Όσοι παρακολουθείτε το blog μου , αλλά κι εμένα προσωπικά, ξέρετε πως την χρονιά που πέρασε, εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο από τις εκδόσεις Μίνωας, με τον τίτλο ''Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" .

 Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πως το βιβλίο μου αυτή την στιγμή βρίσκεται, μεταξύ άλλων αξιόλογων βιβλίων, υποψήφιο για ''Βιβλίο της χρονιάς", στην ηλεκτρονική ψηφοφορία με τον τίτλο ''Πένες της χρονιάς" που διοργανώνουν τα Public! Όπως καταλαβαίνετε, αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που το βιβλίο μου βρίσκεται στην κρίση των αναγνωστών.. Αισθήματα ικανοποίησης με πλημμυρίζουν και μου δείχνουν πως ο δρόμος που διάλεξα ήταν ο σωστός. Εξάλλου, το έχει πει κι ο Καβάφης , το ταξίδι έχει μεγαλύτερη σημασία από τον ίδιο τον προορισμό..

Η ψηφοφορία θα διεξάγεται μέχρι τις 20 Απριλίου κι όσοι αναγνώστες ψηφίσουν, συμμετέχουν αυτόματα στην κλήρωση του Public για τα εκατοντάδες πλούσια δώρα.

Το ''Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο και είναι υποψήφιο σε δυο κατηγορίες, στις κατηγορίες ΄΄μυθιστόρημα" και ''μεγάλες συγκινήσεις" 

http://www.publicbookawards.gr/vote.php?auto=1&CatID=1&id=566

Η ψήφος σας θα με συγκινήσει ιδιαίτερα!


Να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα κι έναν δημιουργικό Απρίλιο!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: