--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

I' m Back !!!

By | Τετάρτη, Απριλίου 30, 2014 Leave a Comment

..... And I'm happy!

Σας έλειψα; Αναρωτιώσασταν αν με απήγαγαν οι εξωγήινοι;  Ηρεμήστε.... Τίποτα δεν συνέβη. Απλώς μπλόκαρα! Γενικώς, αλλά και ειδικώς! ...
Το ''γενικώς'' έχει να κάνει με ένα γενικότερο συγγραφικό μπλοκάρισμα , γνωστό και ως writers block,  στο οποίο είχα πέσει τον τελευταίο μήνα!..
Το "ειδικώς" έχει να κάνει μόνο με το love korydallos και τον Κορυδαλλό αυτήν την περίοδο που επικρατεί ο προεκλογικός πανικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάνοντας την σκέψη πως ένα ανεξάρτητο blog (πραγματικά ανεξάρτητο όμως) δεν έχει και πολλά να προσφέρει στην ενημέρωση,  όταν κυριαρχούν τα κοινωνικοπολιτικά ιστολόγια παντού,δίνοντας μάχη καθημερινά για να υποστηρίξουν τον υποψήφιο που πιστεύουν, μούδιασα.
 Σκέφτηκα να καθίσω για λίγο ''στον πάγκο'' μου παρέα με την Γυριστρούλα μου, και να περιμένω να περάσουν οι εκλογές, δίνοντας έτσι χώρο σε όσους έχουν κάτι να πουν.
 Κατόπιν το μετάνιωσα! Γιατί, διαβάζοντας ανελλιπώς τα άλλα ιστολόγια του Κορυδαλλού, συνειδητοποίησα πως η θεματολογία τους είναι πολύ μακριά από την δική μου και δεύτερον ο χώρος μας χωράει όλους, οπότε γιατί να μην συνεχίσω να λέω κι εγώ την γνώμη μου; Η οποία, στο κάτω κάτω έχει να κάνει με έναν άλλο τομέα της ενημέρωσης (όπα, σαν τον Χατζηνικολάου ακούστηκα)..
Διότι, φίλοι μου... μέσα στον αλαλαγμό των εκλογών ... ΠΟΙΟΣ θα σας ενημερώσει για δυο αξιόλογες παραστάσεις που δίνονται στην πόλη μας; ΠΟΙΟΣ θα σας πει πότε θα ξεκινήσουν οι εκπτώσεις;  ΠΟΙΟΣ θα σας πει για τον καινούριο φούρνο με το καταπληκτικό χωριάτικο; ΠΟΙΟΣ θα σας κάνει να χαμογελάσετε; .... Δεν σας δίνω την απάντηση.. Την έχετε μπροστά σας!

Τα υπόλοιπα θα τα δείτε οσονούπω ...

Να έχετε όλοι μια υπέρλαμπρη μέρα που θα σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά σας!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: