--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τί λένε οι Κορυδαλλιώτες; ...

By | Τετάρτη, Μαΐου 14, 2014 2 comments
Καλημέρα Αγαποκορυδαλλιώτες μου!


 Τον τελευταίο καιρό στην πόλη μας δίνεται μια μεγάλη μάχη για το ποιος υποψήφιος θα επικρατήσει, κι όπως είναι φυσικό, γύρω μου ακούω διάφορα σχόλια...  Στήνω λοιπόν αφτί και σας μεταφέρω ότι ακούω......


"Ουφ πια! Γεμίσαμε χαρτιά υποψηφίων, έχω βαρεθεί να σκύβω και να τα μαζεύω"  - (νοικοκυρά ετών33, μπροστά στην πόρτα της)

"Καλά, βάζει υποψηφιότητα και ο .... ;; Καλέ, αυτός δεν ήταν ένα χαζό που είχαμε στο σχολείο κάποτε; .. Αυτός μωρέ, που τον καρπαζώναμε, έλα ρε, τον θυμάσαι! ... Ναι, μπράβο, ΑΥΤΟΣ! ... Πω, πω...Για φαντάσου!"  (Νέος γύρω στα 30 σε καφετέρια)

"Από δρόμους και πεζοδρόμια στον Κορυδαλλό, έχουμε τα χάλια μας... Ακούνε οι υποψήφιοι;;;;" (εκνευρισμένος δημότης που κουβεντιάζει με άλλον εκνευρισμένο δημότη, στην λαϊκή)

"Μήπως μπορείς να ψηφίσεις τον ....... γιατί εγώ έχω υποχρέωση να ψηφίσω τον .........;"  (σε παρέα φίλων, σε μεζεδοπωλείο) 

"Διάλογος δυο φίλων σε καφέ. 
Γυναίκα(γύρω στα 35): Ποιον θα ψηφίσεις; 
Άντρας (γύρω στα 40) : Τον ίδιο.
Γυναίκα: Ποιον ίδιο; 
Άντρα: Αυτόν, μωρέ που έχουμε δήμαρχο, πως τον λένε ρε συ... .
Γυναίκα : Τον Κασιμάτη;
Άντρας : Α, έτσι τον λένε; Ε, ναι αυτόν τέλος πάντων! Αφού , αυτός θα βγεί! "

" Ερώτηση. Όλοι οι φίλοι μου βάζουν υποψηφιότητα αλλά σε διαφορετικούς συνδυασμούς.. Τί να κάνω;
Απάντηση: πάρε ένα χαρτί και ψήφισέ τους όλους! Για να είσαι εντάξει με την συνείδησή σου! " (διάλογος σε μπυραρία) 

" Ερ. Έχεις να μου προτείνεις κανέναν καλό για να ψηφίσω;
Απ. Ναι, εμένα! 
Ερ. Βάζεις υποψηφιότητα; 
Απ. Όχι! 
Ερ. Ε, τότε; 
Απ. Είπες "Καλό" , γιαυτό!" (διάλογος μαμάδων μπροστά σε σχολείο) 


..........

Αυτές είναι κάποιες από τις συζητήσεις που γίνονται τριγύρω. Φυσικά, γίνονται και σοβαρές συζητήσεις, αλλά εγώ σας μεταφέρω τις πιο αστείες!

Θα επανέλθω με δεύτερο μέρος.... Μέχρι τότε να είστε καλά και να χαμογελάτε!

Καλημέρα!






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Αγαπο-Κορυδαλλιώτισσα μου, να΄σαι καλά με έκανες και γέλασα,κοινώς μου έφτιαξες τη μέρα! Ο διάλογος με τον συμμαθητή περιορισμένης ικανότητας, παίζει τελικά παντού.Περιμένουμε και το δεύτερο μέρος.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή