--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Έτσι απλά μια Καλημέρα!

By | Τετάρτη, Ιουλίου 23, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα καλημέρα καλημέρα!!!

Τί κάνετε Αγαποκορυδαλλιώτες μου;

Εγώ είμαι καλά, και η Γυριστρούλα ακόμη καλύτερα! Εγώ ασχολούμαι με το μικρό μου ανιψάκι - ναι ναι , έχουμε και νέο Κορυδαλλιωτάκι,  μόλις σαράντα ημερών- κι η Γυριστρούλα παίζει με το καινούριο μας γατάκι τον Πάνθηρα! Όπως καταλαβαίνετε το σπίτι μας γέμισε ζωή και ζωντάνια. Καθημερινές στιγμές ευχάριστης τρέλας! .... Ένας από τους λόγους που δεν πολυβγαίνω τώρα τελευταία στον Κορυδαλλό είναι κι αυτός. Τα μωρά μας. ...
Επίσης ζεσταίνομαι! Δεν ξέρω γιατί αλλά φέτος με ενοχλεί περισσότερο η ζέστη από κάθε άλλη χρονιά. Είναι φυσιολογικό αυτό γιατρέ μου;
Θέλω να πάω μέχρι το "Buttlers cup" να δω τί γίνεται εκεί και δεν έχω προλάβει με τούτα και με εκείνα... Θα πάω όμως ... Δεν γίνεται να μου ξεφύγει! Θα πάω και θα σας ενημερώσω !


Προς το παρόν ... σας φιλώ !

Να περνάτε όμορφα αν είστε ακόμα στην πόλη και ομορφότερα αν είστε σε κάποιο παραθαλάσσιο μέρος! Κάντε και μια βουτιά για μένα... Εντάξει;








Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: