--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Το blog, το block και η Χριστίνα.

By | Τρίτη, Σεπτεμβρίου 09, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα Αγαποκορυδαλλιώτες μου!


Την Κυριακή που μας πέρασε, βρέθηκα σε ένα σπίτι που δεν είχα ξαναπάει ποτέ, ούτε γνώριζα τους ιδιοκτήτες. Ο λόγος της ''επίσκεψής" μου δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, ας πούμε πως έκανα παρέα σε μια φίλη μου που πήγε εκεί για κάποια δουλειά. Τέλος πάντων. Μόλις μας βλέπει η οικοδέσποινα ... η Χριστίνα, μου λέει αμέσως"είσαι η Βάσια Ακαρέπη;"  Απόρησα,  φαντάστηκα ότι κάπου έχουμε γνωριστεί. Η κοπέλα, μου εξήγησε ότι δεν γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά ότι διαβάζει το blog μου και με γνώρισε από τις φωτογραφίες! ...  Καταλαβαίνετε φυσικά την χαρά μου... Είναι πολύ συγκινητικό και ευχάριστο να ανακαλύπτεις ότι έχεις αναγνώστες που παρακολουθούν τo
blog σου και σε αναγνωρίζουν. Και για να μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, ότι ο στόχος της ανάρτησης είναι για να περιαυτολογήσω και να το παίξω ''διάσημη".. Θα σας πω και την συνέχεια.

 Αφού μου είπε η Χριστίνα ότι παρακολουθεί το Love Korydallos καιρό, δεν δίστασε να κάνει και μια παρατήρηση! Μου λέει, "δεν γράφεις πολύ συχνά τώρα τελευταία , όμως!" ... Πραγματικά σας το λέω, πολύ την χάρηκα την παρατήρησή της, πρώτον γιατί μου αρέσει αυτός ο ζωντανός διάλογος μεταξύ του blog και των αναγνωστών, δεύτερον γιατί μου αρέσει να με επαναφέρετε στην τάξη όταν αποκλίνω από τις συνήθειές μου και τρίτον επειδή ο αυθορμητισμός είναι το ζητούμενό μου κι όπως εκφράζεται αυθόρμητα ο έπαινος, έτσι πρέπει να εκφράζεται αυθόρμητα και το ''παραπονάκι" ... σε λογικά πλαίσια βέβαια! Λόγω της παρατήρησης της Χριστίνας λοιπόν, αισθάνομαι την ανάγκη να δώσω κάποιες "εξηγήσεις", γιατί βάζω στοίχημα ότι θα είναι και πολλοί άλλοι αναγνώστες που θα το έχουν σκεφτεί αλλά ίσως δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να το εκφράσουν..

 Όσοι ασχολούνται με το γράψιμο γνωρίζουν πολύ καλά αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται "writers block", δηλαδή το μπλοκάρισμα του γράφοντος. Είναι ένα εσωτερικό μούδιασμα που κάνει το μυαλό σου να μπλοκάρει και να μην κατεβάζει ιδέες για να γράψεις κάτι. Αυτό μπορεί να συμβεί και στους bloggers όπως μπορεί να συμβεί και στους συγγραφείς. Όταν ο blogger είναι παράλληλα και συγγραφέας και έχει δυο διαφορετικές υποστάσεις, καταλαβαίνετε ότι κάποιες φορές το writers block παραμονεύει πίσω από την πόρτα έτοιμο να μπλοκάρει την μία ή την άλλη υπόσταση, μερικές φορές και τις δυο (μακριά από εμάς). Την χρονιά που πέρασε (κι εννοώ από τον Σεπτέμβρη του 13 ως σήμερα), ασχολήθηκα με την συγγραφή τριών βιβλίων. Ένα μεγάλο μέρος της ενέργειάς μου διοχετεύτηκε εκεί και οι συνέπειες φάνηκαν στο blogging...
Τώρα αν συνυπολογίσουμε μερικά προσωπικά προβλήματα που μου χαλούσαν το κέφι, μερικά οικονομικά στριμώγματα και ένα σωρό δουλειές που έπρεπε να περάσουν από τα χέρια μου, φαντάζομαι ότι μπορείτε να καταλάβετε, ότι ένα blog όπως το Love Korydallos που χρειάζεται πολλή ενέργεια (θετική πάντα), μένει λίγο πιο πίσω!
Όχι για πολύ όμως! ... Γιατί όσο υπάρχει η γενεσιουργός αιτία, θα υπάρχει πάντα και το αποτέλεσμα αυτής! Σε απλά ελληνικά και κορυδαλλιώτικα ... Όσο υπάρχει Love και Korydallos -και για το πρώτο μπορώ να σας το επιβεβαιώσω, όσο για το δεύτερο... εννοείται-  θα υπάρχει και λόγος για να υπάρχει αυτό το blog!  Κι όσο υπάρχουν αναγνώστες όπως η Χριστίνα, θα υπάρχει και λόγος για να γίνεται καλύτερο. Ή τουλάχιστον για να το προσπαθεί. Και να μην μένει πίσω... Όσα writers block κι αν παραμονεύουν στην γωνία!


Υ.Γ. Η ανάρτηση αφιερώνεται στην φίλη Χριστίνα που με την γλυκιά της παρατήρηση με αφύπνισε ευχάριστα! Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

ΥΓ2... Ετοιμάζω αλλαγές .... που πολύ θα σας αρέσουν!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: