--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πέμπτη....

By | Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 25, 2014 Leave a Comment
Η Πέμπτη από τα παιδικά μου χρόνια ήταν συνυφασμένη στο μυαλό μου με την αφθονία! Κι αυτό γιατί κάθε Πέμπτη είχαμε ''Λαική'' στην γειτονιά. Γύριζα από το σχολείο και η μαμά μου είχε γεμίσει το ψυγείο με φρούτα, λαχανικά και τις πιο πολλές φορές είχαμε για μεσημεριανό,τηγανιτό ψαράκι και χόρτα, ένα φαγητό που μου άρεσε πολύ. Όταν ήταν η εποχή για κεράσια και άλλα καλοκαιρινά φρουτάκια , και ήξερα ότι υπήρχαν στο ψυγείο μας, σηκωνόμουν από το τραπέζι νωρίς , προφασιζόμενη ότι χόρτασα, για να βουτήξω το μπόλ με τα κεράσια και να του δώσω να καταλάβει! Επίσης η Πέμπτη είχε και ένα άλλο νόημα για μένα, από μικρή άκουγα την μαμά μου να εξιστορεί στις φίλες της πως όλα τα σημαντικά γεγονότα της ζωής της συνέβησαν Πέμπτη, μεταξύ αυτών και η γέννηση μου..
Έτσι , η Πέμπτη πήρε μέσα στο μυαλό μου μια όμορφη διάσταση, και μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής σαν μέρα, κάτι σαν μικρό Σάββατο.

Τις Πέμπτες θα ήθελα να βγαίνω, θα ήθελα να πηγαίνω σε συναυλίες, σε μεζεδοπωλεία, σε συμπαθητικά καφέ με φίλους. Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω πάντα, λόγω των υποχρεώσεων, αλλά όταν τα καταφέρνω είμαι πολύ χαρούμενη! Και ο Κορυδαλλός είναι ζωντανός τις Πέμπτες, έτσι για να σε βάλει γλυκά στο κλίμα για το Παρασκευοσάββατο!..
Όπως και να έχει πάντως καλό είναι να βρίσκουμε λίγο χρόνο να βγαίνουμε, να ερχόμαστε σε επαφή με φίλους και να ανανεώνουμε την διάθεσή μας, είτε είναι Πέμπτη, είτε δεν είναι!
Το σημαντικό είναι να ζούμε την κάθε μέρα μας σαν να είναι η πρώτη της υπόλοιπης ζωής μας, αλλά αν αυτό σας φαίνεται δύσκολο, τουλάχιστον ορίστε εσείς μια μέρα της εβδομάδας η οποία σας θυμίζει   χαρά, αφθονία και αναγέννηση.. Για μένα είναι η Πέμπτη...





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: