--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα πάει σε Galerie... (De beaute)!

By | Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 29, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα, και καλή εβδομάδα.... 
Μήπως σας έλειψε κάποια; 
Κι εμένα! Πάρα πολύ μάλιστα!



Κι εκεί που περίμενα ότι θα επιστρέψει πανηγυρικά ύστερα από τόσους μήνες απουσίας και θα αρχίσει να με αγκαλιάζει και να με φιλάει εξιστορώντας μου όλα της τα νέα... εκείνη, όχι μόνο δεν είπε κουβέντα σχετικά με το πού ήταν και τί έκανε όλο αυτόν τον καιρό, όχι μόνο δεν έδειξε ίχνος μεταμέλειας, αλλά μπήκε κουνάμενη συνάμενη, κρατώντας ένα μωβ σακουλάκι από τα Gallery De Beaute στο χέρι και μου είπε σαν να μην συμβαίνει τίποτα...
- Πρώτον, αγόρασα δυο σκιές ματιών από το Galerie de Beaute, και δεύτερον τον χειμώνα θα φορεθούν τα σκούρα χρώματα στο μακιγιάζ!
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι! Καταλαβαίνετε, τέτοιο θράσος το παλιοκόριτσο! Ούτε μια καλημέρα ... Τίποτα!
Από την άλλη, ως γυναίκα, ''τσίμπησα'' με την πρότασή της και θέλησα να μάθω περισσότερα. Θα την μάλωνα αργότερα.


Μου έδειξε λοιπόν πρώτα την μία σκιά που αγόρασε. Είναι ανθρακί κι έχει μέσα αυτό το πολύ ωραίο γκλίτερ που βλέπετε... (σιγά που δεν θα είχε, Γυριστρούλα είναι αυτή..)


Δεύτερον, για να μου αποδείξει τα λεγόμενά της άρχισε να μου δείχνει φωτογραφίες από μια διαφημιστική μπροσούρα γνωστής εταιρίας με προιόντα μακιγιάζ, που της έδωσαν στο κατάστημα...









Τρίτον δέχτηκε να την φωτογραφήσω για να μου αποδείξει ότι εκείνη πρώτη είχε λανσάρει αυτό το μακιγιάζ... και ισχυρίζεται μάλιστα ότι την αντιγράφουν... (no coments!)



Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι παραμένει κουκλίτσα! 

Όσο για το αν την μάλωσα... Ε, πως να την μαλώσεις αυτή την κοπέλα, με ένα της χαμόγελο και μια τσαχπινιά, ξεχνάς τα καπρίτσια της! 

Εξάλλου, μου έταξε ότι δεν θα ξαναφύγει , τώρα μάλιστα που πήρε δική της στήλη. Αρκεί , λέει, να τα γράφω εγώ γιατί εκείνη έχει μικρά χεράκια και κουράζεται με το πληκτρολόγιο...

Τί να πω κι εγώ;
Είπα μόνο ....

Wellcome Gyristroula
Love Korydallos loves you!

Και μου χάρισε την σκιά ματιών που πήρε... 
(μα τί γλυκό κορίτσι!!)



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: