--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε...

By | Πέμπτη, Οκτωβρίου 09, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα Αγαποκορυδαλλιώτες μου...

Ίωση να το πω;  Κρύωμα να το πω; Ότι κι αν είναι, με έχει καταβάλει από την Δευτέρα και δεν μπορώ να σηκώσω κεφάλι ... Κούραση , πολύ κούραση αισθάνομαι και πολλή νύστα.. Η αλήθεια είναι ότι το Παρασκευοσαββατοκύριακο που μας πέρασε τα έκανα τα ξενύχτια μου και τις πήγα τις βολτούλες μου. Την Παρασκευή μάλιστα είχα και τα γενέθλιά μου οπότε ένας λόγος παραπάνω.




Τί νέα έχουμε; Βασικά δεν έχουμε νέα αλλά έχουμε επισκέψεις στα ίδια μέρη που αγαπήσαμε και συνεχίζουμε να αγαπάμε. Την Κυριακή το μεσημέρι λοιπόν, βρέθηκα ξανά στην Πυθία .. Ναι καλέ, ξανάνοιξε και ετοιμάζεται για πολλά νέα πράγματα. Η κυρία Μαίρη , μεταξύ καφέ (με λουκουμάκι) και εξαιρετικής μελιτζανόπιτας -ναι έμεινα αρκετή ώρα οπότε δοκίμασα απ'όλα- μου εκμυστηρεύτηκε τα σχέδιά της για τον χειμώνα που έρχεται. Δεν θα σας τα πω ακόμα όμως.. Θα τα μαθαίνετε σιγά σιγά , όταν έρθει η ώρα τους. Έτσι για να σας κρατάω σε αγωνία.

...............................................


Το βραδάκι της Κυριακή πήγα στα εγκαίνια του Μπαχάλικου με την φίλη μου και περάσαμε πολύ όμορφα... Κόσμο να δουν τα μάτια σας! Φανταστείτε ότι τα εγκαίνια ήταν στις 4μμ, κι εμείς πήγαμε στις 10μμ και παρόλα αυτά δεν βρίσκαμε τραπέζι να καθίσουμε. Ευτυχώς τα παιδιά που έπαιζαν μουσική, μας παραχώρησαν το δικό τους τραπέζι κι έτσι μπορέσαμε να τους απολαύσουμε. Και για το Μπαχάλικο  έμαθα σχέδια και στόχους αλλά πάλι δεν σας λέω τίποτα.


Ένα να ξέρετε... Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε και φέτος , και θα περάσουμε τέλεια! Γιατί "χρώμα δεν αλλάζουν τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε" ... και φέτος κοιτάζουν με αισιοδοξία!

Να έχετε μια υπέροχη μέρα!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: