--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Καλή χρονιά με αέρα ανανέωσης...

By | Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2015 Leave a Comment
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!


Αγαποκορυδαλλιώτες μου γεια σας! ... Καινούριος χρόνος μπήκε φέρνοντας χιόνια ακόμα και στον Κορυδαλλό μας!.. Ούτε θυμάμαι από πότε έχουμε να δούμε χιόνι εδώ. Και όταν λέω ''χιόνι'' εννοώ κανονικό χιόνι στρωμένο , από αυτό που το πιάνεις στα χέρια σου και φτιάχνεις χιονάνθρωπο, όχι έτσι απλά λίγη χιονόπτωση που και που. Τις προηγούμενες μέρες όμως είδαμε λίγο χιόνι, ειδικά στον Άνω Κορυδαλλό..

 Σαν τα χιόνια λοιπόν εμφανίστηκα κι εγώ, αφού τον τελευταίο καιρό, σαν τα χιόνια ήταν οι αναρτήσεις μου... Μην τα ξαναλέμε. Ο ελεύθερος χρόνος λίγος και οι δουλειές πολλές. Σε αυτά, αν συνυπολογίσουμε την φυσιολογική φθορά που ο χρόνος φέρνει σε κάθε ιστολόγιο - δεν είναι τυχαίο ότι ο μέσος χρόνος ζωής ενός ιστολογίου είναι τα δυο χρόνια- θα καταλάβετε ότι κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να κρατήσω την φλόγα του L.K. ζωντανή. Δεν σας κρύβω, ότι ήταν στιγμές που πέρασε από το μυαλό μου η ιδέα να το κλείσω, αλλά θα πήγαινε χαμένος τόσος κόπος και τόση αγάπη! Μετά σκέφτηκα κάτι άλλο.... Την ανανέωση!
Σκέφτηκα πως αφού ξεπεράσαμε το φράγμα των δυο χρόνων (και παραπάνω) και υπάρχει ακόμη διάθεση για να ασχολούμαι με την αγαπημένη πλευρά της μικρής μας πόλης, ίσως θα έπρεπε να ανανεώσω λίγο την θεματολογία και να βρω μια φόρμουλα ώστε να υπάρχουν αναρτήσεις σχεδόν κάθε μέρα. Και μάλιστα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις!
 Σε αυτή την αναζήτηση λοιπόν, κατέληξα να συζητώ με φίλους για το τί θα μπορούσε να προστεθεί στο Love Korydallos έτσι ώστε να ανανεωθεί.

Η φίλη μου η Άννα που είναι σούπερ βιβλιοφάγος μου είπε "Δεν ξέρω τί πρέπει να κάνεις. Δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να σε συμβουλέψω. Εγώ αν έφτιαχνα ένα blog θα είχε θέμα αποκλειστικά τα βιβλία. Βιβλία που διάβασα και μου άρεσαν. Βιβλία που θα ήθελα να τα προτείνω και σε άλλους."
"Μας υποχρέωσες!" μου ήρθε να της πω. Κι εγώ διαβάζω βιβλία αλλά ως συγγραφέας μου είναι δύσκολο να είμαι αμερόληπτη. Κάποια βιβλία ίσως να τα κρίνω πιο αυστηρά και κάποια άλλα με μεγαλύτερη επιείκεια. Είναι λογικό. Οπότε δεν με βοήθησε και πολύ η γνώμη της φίλης Άννας.

Έπειτα μίλησα με την "αισθηματία" φίλη μου, που δεν θα αποκαλύψω το όνομά της για ευνόητους λόγους.
"Δεν ξέρω τί πρέπει να κάνεις. Ίσως αν έγραφες για ανεκπλήρωτους έρωτες; Για προδοσία; Για πάθη;.... Για σεξ; Εγώ αυτά θα έγραφα, αν είχα blog"
"Μπάστα κοπελιά!" μου ήρθε να της πω. Το blog λέγεται "Love Korydallos" όχι "Sex and the city". Πολύ ωραίο θέμα, δεν λέω, αλλά όχι για μένα. Και τί να πω; Και πως; Άσε που τα αισθηματικά μου δεν θέλω να τα μοιραστώ με κόσμο. Και μάλιστα, με το όνομά μου, αφού έχω αποφασίσει εδώ και καιρό να μην έχω ψευδώνυμο και να γράφω επώνυμα.. Όπως καταλαβαίνετε, ούτε η αισθηματίας φίλη με βοήθησε και πολύ.

Σκέφτηκα να πάρω και την γνώμη ενός άντρα που είναι κι ο ίδιος μπλόγκερ, για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
"Δεν ξέρω τί πρέπει να κάνεις. Εγώ, στο δικό μου blog γράφω για ότι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Από έναν καλλιτέχνη που ζωγραφίζει επάνω σε post it, μέχρι για το μεγαλύτερο αιλουροειδές του κόσμου.... Ίσως αν έγραφες για θέματα γενικού ενδιαφέροντος; Ίσως αν έγραφες και μερικές αναρτήσεις για άντρες; "
"Πολύ ωραία ιδέα! Να παρατήσω ό,τι κάνω και να αρχίσω τις έρευνες για τα αιλουροειδή και τα έργα τέχνης πάνω σε post it!" μου ήρθε να του πω.. Αλλά συγκρατήθηκα γιατί είναι και cute guy ο άτιμος! Και μετά, τί σημαίνει ¨αναρτήσεις για άντρες''; Έχω ήδη αντρικό αναγνωστικό κοινό ... Τί πρέπει να κάνω;

Και εκείνη την στιγμή ... μου ήρθε η ιδέα!
Γιατί-σκέφτηκα- να μην μοιράσω αρμοδιότητες; Αφού η φίλη Άννα διαβάζει μανιωδώς και θέλει να προτείνει βιβλία, η φίλη Γαβριέλα (έτσι θέλει να την λέμε) έχει τις αισθηματικοερωτικές της αναζητήσεις και ο φίλος χμμμμ ...Δον Ζουάν (έτσι τον βαφτίζω) θέλει να εκφράζεται ποικιλοτρόπως γιατί να μην αναλάβουν από μια ''στήλη'' ο καθένας, και να με αφήσουν εμένα να γράφω αυτά που θέλω;
Αμέσως μόλις συνέλαβα την ιδέα, θέλησα να περάσω και στην υλοποίηση της...
Τους το πρότεινα και δέχτηκαν!

Από σήμερα λοιπόν σας καλωσορίζω σε μια νέα εποχή του Love Korydallos. Στην εποχή του εμείς!... Από δω και στο εξής είμαστε ομάδα. Μια ομάδα δυνατή και κεφάτη, που ο κάθε ένας θα εκφράζει το δικό του πάθος, τα δικά του γούστα!
Όσο για μένα και την Γυριστρούλα, θα συνεχίσουμε να γράφουμε για την αγαπημένη πλευρά της μικρής μας πόλης, όπως κάναμε τόσα χρόνια...
 Μόνο που τώρα θα έχουμε κοντά μας και τους φίλους μας....

Κι αυτό είναι μόνο η αρχή!

Να έχετε μια καλή και δημιουργική χρονιά και να πιστεύετε πάντα στο καλύτερο ...

Τα καλύτερα θα βρίσκουν πάντα το δρόμο για να έρχονται!

                                                                                                   Βάσια Ακαρέπη








Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: