--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πάνθηρας Μαυρόγατος

By | Δευτέρα, Ιουνίου 08, 2015 Leave a Comment
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!


Τα μάθατε τα νέα;

Το πρώτο μου παιδικό βιβλίο με τον τίτλο "Πάνθηρας Μαυρόγατος" βρίσκεται ήδη στις προθήκες των βιβλιοπωλείων κι έχει βάλει σκοπό να συναρπάσει τα παιδιά αλλά και όσους αισθάνονται παιδιά.

Οπισθόφυλλο:

 "Εδώ είμαι κι εγώ! Ποιος; Μα ο Πάνθηρας Μαυρόγατος, ένας μικρός μαύρος γάτος γεμάτος όνειρα και φιλοδοξίες! 
Παρά την ατυχία μου να χάσω τους δικούς μου, είχα την τύχη να βρεθώ σ'αυτό το σπίτι, παρέα με το Στέλιο και τη μαμά του την Αλίκη.
Μη σας ξεγελάει το μέγεθός μου. Είμαι μικρός, αλλά θαυματουργός. Μπορώ να κάνω τα πάντα. Από το να σκαρφαλώνω στα πιο ψηλά μέρη του σπιτιού προκαλώντας καταστροφές στο πέρασμά μου,μέχρι να χειρίζομαι τον υπολογιστή. Από το να βοηθάω τους προληπτικούς να καταλάβουν επιτέλους ότι οι μαύρες γάτες ΔΕ φέρνουν γρουσουζιά, μέχρι να κερδίσω την αγάπη της "γιαγιάς" Εύας, της άλλης γάτας του σπιτιού, η οποία δεν χάρηκε καθόλου που έγινα μέλος της οικογένειας! Όλα τα καταφέρνω εγώ...
Χμμμμ ..... Όχι και όλα! ... Κάποιες φορές οι γκάφες μου με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση αλλά αυτό είναι μια πονεμένη, βρεγμένη, και πεινασμένη ιστορία!

Συμπέρασμα: Τα παθήματα γίνονται μαθήματα...
Απορία: Πόσα "μαθήματα'' θα ''πάθω'' ακόμα; "


Ποιος όμως είναι ο Πάνθηρας Μαυρόγατος; Ποιος είναι αυτός ο ήρωας που με τον δικό του ανεπανάληπτο τρόπο διηγείται την ιστορία του;
Ε, λοιπόν , θα σας το μαρτυρήσω...  Είναι ο γάτος μου!
Αυτό το μικρό γατάκι που βρήκα πέρυσι τον Ιούνη, και που με τις μικρές του περιπέτειες μέσα στο σπίτι μου, άλλαξε κυριολεκτικά τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα.
Διότι φίλοι μου, σκεφτήκατε ποτέ πώς φαίνεται ο κόσμος μας στα μάτια ενός μικρού γατιού; Πως θα μπορούσε να αισθάνεται όταν υιοθετείται από μια οικογένεια και πώς του φαίνεται το καινούριο του σπίτι; Συμφωνεί άραγε με το όνομα που του δίνουν οι άνθρωποι; Και πώς μπορεί να του φαίνεται ο εαυτός του στον καθρέφτη; Τί να σκέφτεται όταν βλέπει τους ανθρώπους να πονούν, να δακρύζουν, να αγαπούν;
Ε, λοιπόν όλα αυτά άρχισαν να με βασανίζουν όταν έβλεπα τον μικρό μου Πάνθηρα να κοιτάζει γύρω του με απορία και να ανακαλύπτει μέρα με την μέρα τον κόσμο μας. Και προσπάθησα να μπω μέσα στις σκέψεις του ....

Το αποτέλεσμα είναι αυτό το βιβλίο. Ένα βιβλίο που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά αλλά - από ότι παρατηρώ γύρω μου- διαβάζεται ευχάριστα και από μεγάλους.

Μέσα στις σελίδες του , ο Πάνθηρας έρχεται αντιμέτωπος με τις προλήψεις που θέλουν τις μαύρες γάτες να φέρνουν γρουσουζιά, με τις προκαταλήψεις των ανθρώπων ότι οι γάτες κουβαλούν ασθένειες, με την τεχνολογία που μπορεί να σε τρελάνει, με τον κτηνίατρο, με τον φόβο της εγκατάλειψης ενώ ταυτόχρονα μαθαίνει τί είναι αγάπη, φιλία, σεβασμός, οικογένεια, γνώση και μαγεύεται κυριολεκτικά από των κόσμο των ανθρώπων θέτοντας μέσα του στόχους πολύ "υψηλούς" για έναν γάτο. Θα τους κατακτήσει άραγε; Εσείς τί λέτε;

Η συνέχεια στα βιβλιοπωλεία ...


ΒΙΒΛΙΟΧΑΡΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Ταξιαρχών 67)

ΒΙΒΛΙΟΧΑΡΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Ταξιαρχών 67)


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: