--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γιορτάζουμε και χαρίζουμε ...

By | Παρασκευή, Μαρτίου 04, 2016 1 comment
Καλημέρα Αγαποκορυδαλλιώτες μου !
Προχθές. όπως σας είπα κλείσαμε πέντε χρόνια διαδικτυακής επαφής...

Σκέφτηκα λοιπόν ότι ο καλύτερος τρόπος για να το γιορτάσουμε είναι να ανταλλάξουμε δώρα...
Δηλαδή, εγώ να σας κάνω δώρα κι εσείς να μου δωρίσετε, αν θέλετε, μόνο την αγάπη σας...

Το πρώτο μας δώρο είναι αυτό το πανέμορφο ρολόι τοίχου, προσφορά του καταστήματος Λαζόπουλος homedesign Ταξιαρχών 93



Για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό χρειάζονται τρία απλά βήματα 
1. Like στη σελίδα Love Korydallos https://www.facebook.com/lovekorydallos/
2. Like στη σελίδα ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Homedesign
3.Κοινοποίηση του πόστ με το ρολόι τοίχου.
Η κλήρωση θα γίνει την Παρασκευή 16 Μαρτίου το βράδυ. 
Ο τυχερός που θα αναδειχτεί από την κλήρωση, θα παραλάβει το δώρο του από το κατάστημα Λαζόπουλος Homedesign.



Όμως όσοι δεν έχετε facebook μην μου στενοχωριέστε...
 μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από την συγκεκριμένη ανάρτηση κι εγώ θα σας συμπεριλάβω στην κλήρωση ...

Μείνετε συντονισμένοι ...
Έρχονται κι άλλα, πολλά δώρα.... 


Καλή συνέχεια...

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο: